sorry voor het onderwerp

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje.
In de klus periode klussen we regelmatig zonder dat ik er echt zin in heb. Ik voel dan ook totaal geen opwinding. Wat mijn man ook doet. Hebben meer vrouwen hier last van? Uiteindelijk kun je dan ook niet verder omdat dat moeilijk gaat (ik zal de details besparen) maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Mankeer ik iets of hebben meerdere vrouwen dit?

Ik herken het wel, en ik denk dat veel vrouwen (en mannen) dit wel herkennen. Zeker als je al wat langer bezig bent om zwanger te worden, kan het "bewust" klussen je af en toe tegen staan. Toch probeer ik er altijd wel zin in te maken, door bijv. uitgebreid voorspel. Ook kunnen mijn vriend en ik er gelukkig wel om lachen, al dat verplichte geklus.
Ik zeg maar zo: probeer van de nood een deugd te maken!!

Hoi,

Ik herken het ook wel hoor. Juist na een drukke dag, ga ik liever slapen.
Maar ik probeer dan wat te ontspannen, zodat ik niet meer zo zit te denken, tobben, ed. Meestal door muziekje (ipv tv), lekker uitgebreid douchen, ed.
Wat bij mij ook scheelt is tijd nemen voor elkaar om even goed te weten wat er in elkaar omgaat. Je ben dus niet de enige hoor, succes ermee. gr Tanja

Hoi hoi,ik heb daar totaal geen last van!!de sex tussen me vriend en mij,is altijd goed,we zijn al twaalf jaar samen,ik denk niet dat je iets mankeert,maar mischien windt jou man jou gewoon niet op.en ja hoe was het voorheen tussen jullie?als het toen wel goed was en nu niet,ja mischien is er dan tussen jullie iets niet goed,waardoor jullie sex niet echt spannend is,ja ik weet het verder eigelijk niet.ik kan er verder ook niet over oordelen,maar hoop dat jullie hier uit komen sucses gr manuela

Ik heb hier ook last van. Je wilt het toch graag proberen,want tja.....je wilt samen een baby,maar als je geen zin hebt heb je echt geen zin. Ik doe het dan wel,maar lig er echt als een zandzak bij.

Dit is erg herkenbaar, het spontane is eraf en dan gaat het soms gewoon niet, wij zijn er dan teveel met ons hoofd mee bezig.
Je mankeert niets hoor,dit is dus heel gewoon maar wel terleurstellend als de dagen voor de eisprong gaan dringen.
Veel succes met alles!

Ik heb dat ook. Heel veel mensen hebben dat, dat lees je hier wel in de vele reacties! Dus het betekent echt niet dat er iets tussen jullie niet goed is!! Mijn man en ik hebben altijd geweldige sex, maar ik heb er ook soms totaal geen zin in. Zeker niet als het 'moet'. Meestal helpt uitgebreid voorspel wel. Of even lekker knuffelen, tegen elkaar aan liggen zonder kleren en dan begint het gefruts vanzelf.

Ik heb wel gehoord dat als je eenmaal zwanger bent, zeker als het lang heeft geduurd en je veel hebt 'moeten' klussen ervoor, dat je het dan een tijd helemaal niet doet. Maar dat het dáárna weer véél fijner is. Gewoon vrijen omdat je er zin in hebt is altijd fijner dan omdat het moet. Ik hoop dat je snel zwanger bent en weer lekker zin krijgt in sex.

Terug
Bovenaan