Sorry

Hallo iedereen op het Forum,

Hierbij wil ik even mijn excusses aanbieden voor het belagelijke gedrag wat ik toon door allemaal van die domme dingen te mailen. Ik ben vanochtend namelijk een beetje bij zinne gekomen. Dit komt namelijk doordat mijn man er vanochtend vandoor is gegaan met mijn beste vriendin. Hij vond me een kreng en vond me ook niet erg aantrekkelijk. We waren al 8 jaar bezig om zwanger te worden, maar er is iets mis met mij en daarom wil dit niet lukken. Als ik dan jullie mailtjes lees op het Forum dan ben ik zo ONTZETTEND JALOERS dat ik alleen maar domme en lullige berichtjes kan schrijven. Ik heb vanochtend meteen een afspraak gemaakt met een psych, dus ik hoop dat het allemaal straks beter met me gaat en dat ik me ook kan gedragen naar mijn leeftijd. Ik ga mijn best doen, maar mocht ik een terug val krijgen, willen jullie er dan maar niet op reageren.
Dus nogmaals sorry voor mijn achtelijke gedrag.

Weet je, door je achterlijke gedrag van de laatste tijd, weet ik gewoon niet of ik dit serieus moet nemen maar voor het geval dit wel serieus is, dan wil ik je veel sterkte wensen de komende tijd!

Ina

hoi anoniem,

ook ik weet niet of dit een serieus bericht is, maar is dit wel het geval dan vind ik het vreselijk voor je wat er gebeurd allemaal, en wens ik je ook heel veel sterkte toe de komende tijd. misschien is een psych inderdaad niet verkeerd (niet lullig bedoeld) maar hopelijk kan hij/zij je verder helpen. succes!
en een terugval krijgen is geen excuus om ons te beledigen met zo'n mailtjes...

gr kimpansee

Als dit echt zo is begrijp ik het wel. soms kun je zo verdrietig zijn dat je niet anders kunt het enige wat helpt is gewoon een goede deskundige zoeken die je helpen kan en je zult zien dat het dan beter zal gaan. Als jij steeds maar leest dat mensen na drie rondes al naar een dokter gaan en jij bent 8 jaar bezig is dat gewoon inderdaad frusterend. als ik jou was zou ik gewoon een ander forum zoeken met mensen die dit ook mee hebben gemaakt want een forum als dit is dan voor jou denk ik gewoon heel frusterend. Ik ben het overigens wat een ding betreft wel met je eens als jij dit ook was, na drie maanden bij een ha zitten omdat het niet lukt vind ik niet kunnen ook niet van die huisarts! De medische zorg kampt met zoveel wachtlijsten en mensen die ernstig ziek zijn die maar moeten wachten dat het ronduit belachelijk is dat mensen die graag zwanger willen worden wat gewoon leuk moet zijn na drie maanden omdat ze te ongeduldig zijn maar naar gyns worden doorgestuurd dat vind ik van die huisarts ook echt belachelijk!
Succes verder

Je kunt niet zomaar een afspraak maken bij de psych, dit gaat via je huisarts. Ik ben zelf huisarts dus ik weet hoe het gaat.... Ik geloof het dus eigenlijk niet maar omdat ik niet wil uitgaan van het slechte in de mens... veel sterkte!

Ach ja, ik geloof er geen barst van dat verhaal dat je er spijt van hebt.
Dat had je maar eerder moeten bedenken.
Of je hebt een geestelijke beperking of je bent zo gek als een deur.
Maar normaal........nee. Ik vrees her ergste!
Pleeg zelfmoord ofzo,dan ben je van alles af!
Tot ziens, u bent de zwakste schakel!!!!!!!!!!!

Volgens mij is dit gewoon een lieve meid die van haar nu een grapje zit te maken ik vind dit wel komisch !! hihi zij word volgens mij nu even heel erg belachelijk gemaakt ......lees het maar goed

Groetjes,

Terug
Bovenaan