Sorry

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Sorry, dat ik zo lang niks van me heb laten horen! Ik wilde het even laten rusten en dat lukt niet als ik elke dag op dit forum te vinden ben!
Voor iedereen die intussen zwanger is geworden natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Ik wordt weer gek van mezelf, had vorige keer een cyclus van 37 dagen en ik zou mijn NOD moeten hebben op 10 juni (als deze cyclus ook 37 dagen zou zijn).
Ik heb nu echter vanaf vrijdag ochtend een raar gevoel in mijn maag, steken in mijn onderbuik en ik denk dat ik iets misselijk ben, (ik ben eigenlijk nooit echt misselijk geweest, dus ik weet niet goed hoe het voelt, ha ha) ik heb het gevoel dat ik boeren moet laten maar ze komen niet!! Kan wel gewoon eten.
Zo nieuwsgierig als ik ben vanochtend een test gedaan: negatief! Het zou natuurlijk te vroeg kunnen zijn voor een test, maar kun je wel al een week na de bevruchting misselijk zijn?
Ik hoop dat ik te vroeg heb getest maar ik denk dat mijn ongi er gewoon aan zit te komen!

Groetjes Fenneke

Hoi,

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een dagboekje bijgehouden. Nu ben ik zwanger en wanneer ik het dagboek teruglees lees ik inderdaad ook 1 week nadat het eitje bevrucht is ik ook misselijk was, last van mijn maag en wat buikpijn. Omdat de griep toen ook heerste had ik het toen daar opgegooid. Om mezelf ook geen hoop te geven. Echter lustte ik wel gewoon eten en koffie etc. en wanneer ik griep heb staat dat me meteen tegen!
Na die week kreeg ik steeds last van menstruatiepijn en dacht ik zeker te weten dat ik ongesteld zou worden. Ik werd er chagerijnig van dat het niet doorzette.
En toen bleek ik dus wel zwanger!!!!
Nu 5 weken en 4 dagen. Het zou dus bij jou ook zo kunnen zijn. Momenteel heb ik geen last van misselijkheid of pijnlijke borsten o.i.d. Voel me wel erg lui!

Suc6. Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan