Sorry.....

A

Anoniem

Guest
....ik heb een tijdje niks laten horen.

Maar ik heb voor mezelf toch gemerkt dat de nod-lijst bijhouden eignelijk wat teveel is, ik weet dat ik het zelf heb aangeboden maar je ik wilde ook niet dat sas het tegen haar zin bleef doen.

Ik zit gewoon toch niet lekker in mijn vel momenteel, ik weet dat ik pas in ronde 3 zit, maar ja zo'n 10 jaar geleden is in het ziekenhuis tegen mij gezegd dat ik kans had op onvruchtbaarheid, ik heb me daar nooit zo erg mee bezig gehouden, maar nu het dus 2 keer "mislukt" is ga ik me er wel druk om maken, ookal is het zo dat als ik er logisch over nadenk dat het dan niet kan beschadigd zijn daarbinnen (had trouwens niks met een soa of wat dan ook te maken)

Bovendien zit ik momenteel in  mijn vruchtbare dagen en zijn we dus weer netjes om de dag bezig, maar ik wil dus eigenlijk liever wat minder actief hier zijn, tuurlijk lees ik nog wel zo nu en dan mee (ben nu bv ook aan tarwekiemoliecapsules begonnnen) en laat ik jullie wel weten hoe het hier loopt, maar de nod-lijst vind ik eigenlijk net teveel (het voelt als een verplichting bij mij)

Ik hoop dat ik niemand beledigd heb door tijdelijk minder actief te zijn, en speciaal voor Kat bedankt dat je toch nog de nod-lijst alleen door ben gaan doen.
Ik hoop dat je het begrijpt en misschien wilt iemand anders je helpen?

Groetjes Toto

Hoi Toto,

Meid, dat is toch allemaal goed! Als het teveel word moet je gewoon die lijst laten zitten, en ik doe hem verder wel. Jij bent zelf even wat belangrijker dan die lijst! Ik had al het vermoeden dat het niet helemaal lekker zat. Ik las maar weinig van je. Maar neem alle tijd! Denk niet aan die lijst. Dat doe ik wel.
Maar bedenk ook even dat het gemiddelt 6 maanden duurt voordat iemand zwanger raakt! Dus raak nog niet gestresst. Ik heb ooit een herpesinfectie gehad. (door mijn hele lijf) Die is niet goed behandeld, dus een jaar of 4 terug had ik een andere vorm ervan. (cytomegalie) Al die dingen samen konden ook leiden tot verminderde vruchtbaarheid. Maar dat zit denk ik wel goed. Ik heb een zoon gekregen. Het duurde lang. 11 maanden om zwanger te raken, een mk en toen weer 4 maanden voordat ik van hem zwanger was. Dus geef de moed nog niet op! Wij zitten ook alweer in ronde 6. Het gaat jullie ook wel lukken!
Meid, doe het rustig aan!

Groetjes, Kat

Hai Toto,

Dat geeft toch allemaal helemaal nix!
Je moet ook aan jezelf denken hoor dat is veel belangrijker.
Ik kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt zeker met die woorden die je ineens weer zo goed herinnert.
Maar het gaat vast goedkomen ik voor jullie.
En wij zitten ook alweer in ronde 6 er is echt nog hoop en ik weet zeker dat er voor jullie ook een mooi  in het vooruitzicht is!

Liefs Bibbi

Hai Toto

Joh, juist hier kan je toch alles zeggen, en neemt niemand je iets kwalijk.
Als je een beetje rust nodig hebt moet je dat gewoon lekker nemen. Jij bent voor jezelf veel belangrijker dan wij (voor jou dan dus he??). Neem dus lekker de tijd.

Liefs Annet

Lieve Toto,

Neem de rust die je nodig hebt!! Ik denk niet dat iemand het je kwalijk neemt hoor, we hebben allemaal wel eens zo'n periode (gehad), en als je je rust neemt kom je er vanzelf weer bovenop!!

Liefs Hallow

Niks meer aan toe te voegen!

Neem de tijd om lekker uit te rusten meid!

Wij snappen het wel hoor!
En Kat als je hulpt wilt met de NOD-lijst laat maar weten, misschien kan ik iets voor je betekenen.

Groetjes
Juup

Terug
Bovenaan