Sorry

A

Anoniem

Guest
He Meiden,

Zoals de meeste wel weten heeft mijn man suikerziekte net ontdekt.
We moeten dus nog een hoop lezen hierover en mijn man moet nog ingesteld worden.
Daardoor zal ik verlopig niet vaak aanwezig zijn hier en dat vind ik erg jammer, want het betekend ook minder geklus omdat hij helemaal van het pad af is en heel moe en veel stemmingswisselingen.
Ik lees wel met jullie mee als het lukt maar ik wilde even laten weten dat ik dus weinig aanwezig ben sorry.

Liefs Bibbi

Geef niet meid we snappen best dat je nu even te veel aan je hoofd heb.
We zullen aan je blijven denken en hopenlijk zien we je snel weer als alles weer een beetje op een rijtje staat.

Succes, sterkte  en tot ziens!!

Ilona

He Bibbi

Krijgt je man insuline? Werk zelf in de zorg en mijn ervaring met suikerpatienten is dat het meestal even wennen is aan het prikken of medicijnen gebruik. Maar zodra je man hier aan gewend is en jullie een beetje op de hoogte zijn van het eten en drinken wat wel of niet goed is,   nou dan kunnen jullie weer aan de slag hoor!!

Het is niet alleen om je op te vrolijken, maar mijn ervaring is echt dat de meeste diabeten snel aan hun nieuwe levenwijze wennen!!

Ik hoop dat jullie iemand hebben die jullie vragen kan beantwoorden, anders kun je altijd bij mij terecht. Als ik het niet weet vraag ik het aan de huisartsen waar ik mee samen werk.

Hoop dat jullie leventje snel weer als het oude wordt en jullie er weer voor kunnen gaan

Liefs M

Hoi Bibbi

Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe
en het is te beprijpen dat je wat minder aanwezig ben
maar we horen je vanzelf wel als je er klaar voor
ben heel veel succes ermee en kop op he.

Het komt allemaal wel goed.

Veel liefs Ronda

Hey Bibbi, heel veel sterkte meid.
Wens je hubbie veel beterschap van ons en neem lekker je tijd.
We zullen je missen!

Liefs,

TeHa

Hallo Bri,
Dat is natuurlijk heel begrijpbaar dat je nu minder hier zult zijn! Het is niet niks suikerziekte. Veel sterkte samen!!

Liefs Suus

hoi hoi

hee meid , neem rustig de tijd om dit te begrijpen en een plekje te geven in jullie leven.. ws staat alles nu op zijn kop..... praat lekker veel samne met je mannetje en doe rustig aan..

ik hoop dat jullie er samen mee verder kunnen.......en dat kan !!!!

liefs tobi

Hoi hoi,
Dit zal inderdaad wennen zijn en daar moet je goed je tijd in besteden..
Hopelijk gaat dat voorspoedig en ben je weer snel hier terug.                                                   Beterschap aan je man/vriend.
Groetjes
en  Renata

Terug
Bovenaan