sorry

A

Anoniem

Guest
hallo hier weer even de blijde aanstaande moeder sorry ik wist niet dat mijn bericht zulke gevoelens naar boven bracht echt sorry

Meisje,
Dat kan je ook helemaal niet ruiken! Daar hoef je echt je excuses niet voor aan te bieden.......hahaha!!!
Er zijn gewoon meiden, waaronder ik, die heel veel van dit soort berichtjes gelezen hebben en die dit juist niet als hart onder de riem zien..........zo werkt het nu eenmaal als het niet zo makkelijk gaat als bij jou!
Tuurlijk ben je blij met je zwangerschap, dat ben ik ook nog iedere minuut van de dag!
Ga lekker genieten!
Dikke knuffel Rimke

dankjewel rimke ik moest er bijna van huilen maar goed zo had ik het niet bedoeld ik bedoelde dat je van alles voelde als je met zwanger worden bezig bent en dat was wat ik bedoelde veel liefs

Blije aanstaande moeder,

Je hoeft echt niet je excuses aan te bieden over je topic hoor!!!!
Ik ben net vandaag weer ongi geworden en dan kwam dit goedbedoelde berichtje even niet opstekend over. Maar ik vind het wel heel lief bedoelt van jou hoor!!!
Maar ik wou toch mijn mening erover geven( waar dit forum voor bedoeld is toch).

En natuurlijk wens ik iedereen dat ze snel zwanger worden. Dit is toch een heel wonder!!! Om alleen al zwanger te worden
Meid wat ik al eerder schreef ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe en ga er lekker van genieten!!!!!!!
Groetjes Jossie

Terug
Bovenaan