Sorry

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik ben een poosje niet geweest. Mijn schoonvader heeft dinsdag opeens een hartinfarct gehad en moest met spoed in Breda gedotterd worden. Er zijn toen ook 2 stents geplaatst. Het was kantje boord, maar gelukkig gaat het nu goed. Waarschijnlijk mag hij na het weekend naar huis. Eerst wordt gekeken wat de schade is aan het hart. We zijn behoorlijk geschrokken. De arme man heeft nog nooit iets gehad en had ook geen klachten. Hij is dinsdag een keer of 7 in elkaar gezakt, maar had voor de rest geen pijn en was alleen maar ontzettend misselijk. We hebben dinsdag snel een oppas geregelt voor Dean, waar hij ook kon logeren. De dag erna kon hij een dag extra naar het kdv. Dean heeft zich heel voorbeeldig gedragen en heeft niet zo veel last gehad van de plotselinge veranderingen.

Ik ga eerst een beetje bijlezen.

Groetjes,
Nelly.

hoi

Dat is schrikken zeg.
ik hoop dat het snel beter met hem gaat.
gelukkig dat dean er niet veel van mee krijgt.

groetjes servie mv dana

Zo dat is wel even schrikken.

Fijn dat jullie iets voor Dean konden regelen en jullie bij je schoonvader konden zijn.
Gelukkig gaat het nu weer beter.

groetjes Anke

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Zaterdag mocht mijn schoonvader al naar huis. Het gaat wonderwel heel goed met hem. Hij heeft alleen last van zijn lies, daar waar de katheterisatie heeft plaatsgevonden, en hij is nog wat moe. Hij mag ongeveer 6 weken geen autorijden en zijn werkzaamheden voor deze week afzeggen (hij is techniekcoach op basisscholen). Ook mag hij een maand niet tillen. Nu maar hopen dat het met behulp van de medicatie niet nog eens gebeurt. Hoewel de kans groot is binnen het halfjaar. Maar goed, het is dus allemaal nogal goed afgelopen, gelukkig. Hij knapte ook helemaal op toen hij Dean weer zag (enigste kleinkind tot nu toe).

Groetjes,
Nelly.

Hoi NElly, ik had ook nog gereageerd (zoals waarschijnlijk meerdere hadden) maar na een paar plaatspogingen heb ik het opgegeven.   Wat rot zeg voor jullie en je (schoon)vader!
Heel veel sterkte ermee!
En uit eigen ervaring: Mijn vader had heel veel behoefte aan lichamelijk contact met ons nadat hij dit had gehad. Even beseffen hoeveel je van elkaar houdt! Dus knuffel maar veel met 'm (of laat 'm knuffelen door Dean). Het is best heel erg schrikken en eng als je eigen hart je 'in de steek laat'.
Liefs NElleke

hoi,

ik wil je ook even sterkte wensen met je schoonvader.
Jullie zullen wel geschrokken zijn, vooral omdat je schreef dat hij nooit geen klachten had/heeft.
Mijn vader heeft het vorig jaar gehad toen zijn er ook stents geplaats.
Hij heeft ook wel ff in het ziekenhuis gelegen maar het klopt van je kleinkind knap je heleemaal op.
Jaimey was toen nog maar +2 maanden maar je ziet gewoon dat het helpt als een (klein)kind op bezoek komt.

gr kaat

Jeetje Nelly, dat is schrikken zeg! Gelukkig ziet het er inmiddels goed uit, maar de schrik zit er wel in dan zeg.... En wat prachtig dat die kleine van jullie je schoonvader weer zo'n kracht geeft. Mooi he, dat dat zo werkt....

Sterkte in ieder geval
Susan

Hoi Nelly,

Wat een gedoe weer, gelukkig nu wat beter, maar het blijft spannend. Geniet van elkaar!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan