Sorry

Ha meiden,

Sorry, dat ik zo weinig reageer momenteel. Ik probeer wel altijd een beetje bij te lezen, maar heb momenteel de tijd niet altijd om te reageren. Ben even heel druk met ons nieuwe huis. Ons huis zou eerst opgeleverd worden medio september/ oktober, maar we hoorden vorige week dat het huis opgeleverd gaat worden over 8 weken. Dus er moet opeens even heel erg veel geregeld worden. Niet erg, maar wel even heel druk.
Maar....we kunnen echt niet wachten tot we er in kunnen. We hebber er erg veel zin in en het wordt erg mooi (voor zover we nu kunnen zien).

Verder gaat hier alles goed. Freek wordt volgende week alweer 1 jaar en is een lachende ontdekker die de hele dag doorgaat. En Wieteke is een echte kletsende poppenmoeder. Heerlijk om met die twee de dag door te brengen. Echt genieten.

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar reageren lukt niet altijd.

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Jeetje wat een verassing zeg. Meestal hoor je dat het zo'n gedoe is oplevering van huizen.

Veel succes met alles en wat mij betreft; het is je vergeven.
Alvast een voor jullie nieuwe stulpje.

En geniet vooral verder van je kinders, heerlijk hoor.

Liefs Renske

Hoi!!!

Ik zit net met verbazing te lezen dat Freek alweer 1 jaar wordt, pfff wat gaat het toch allemaal snel.
Kan me voorstellen dat er nu wel heel veel op je af komt, maar dan kun je straks lekker gan genieten in jullie nieuwe huis.
Veel succes met regelen en verhuizen!

groetjes Daniëlle.

Helemaal niet erg!!
En Freek wordt alweer 1 jaar?? jeetje wat vliegt de tijd,...

Doe lekker rustig aan en we zien je wel weer eens verschijnen.

Esmé mv Kay en Gwen

Terug
Bovenaan