Sorry

A

Anoniem

Guest
Lieve dames

Sorry voor mijn boze reactie in de topic (welk gezicht....)

Ik vond het echt een hele leuke topic en ik ben ook blij dat er door de andere dames zo luchtig over gedaan werd!

Dat ik zo laat nog op was komt omdat ik elke avond moet werken tot 02.00 uur, daarna moet ik nog eten dus ik ben altijd wat later nog op.

En tja over dat foto shoppen; toe ik die foto wilde plaatsten zat ik al te denken om er een stukje van af te snijden!!!

Van die taart heeft Reaven niet echt veel gegeten, ze heeft voor al de taart plat geslagen op de bar en haarzelf en mamma ondergesmeerd.

Sorry voor deze opheffing nogmaals,

Liefs Nikè

Heb net even gekeken (nieuwsgierig), maarrehm...denk dat de verkeerde hier haar excuses maakt. Tjongejongejonge...

nu heb ik ook even terug gekeken, maar volgens mij was het meer een beetje bedoeld als grapje met kleine boodschap ofzo gezien het poppetje dat er bij staat.maja

trouwens leuk idee!! zo'n taartje bij een half jaar, toen Goewan-mats 1maand werd heb ik al een taartje voor mezelf gehaald, nog 1 1/2maandje en dan is mijn kleine ventje ook een half jaar

Ach wel nee, iedereen reageert wel eens wat fel of wat dan ook. Ik ook, ik geef de schuld maar aan die ongesteldheid ben ik superchagrijnig van en loop helemaal leeg. Mag wel 10 ijzerpillen slikken zeg

Terug
Bovenaan