Sorry.....

A

Anoniem

Guest
voor de stilte!

Ik heb een tijdje niets van me laten horen maar heb het een klein beetje druk  
Valt ook niet mee met 2 kleintjes en PND!!
De kinderen doen het echt super goed ( zie foto)

Kyano is weg van zijn zusje en als ze huilt dan kijkt hij al of hij ergens haar speentje kan vinden!
En als ik haar luier verschoon komt hij naast me staan en aait met een billendoekje over haar buikje
echt zo super lief om te zien
Maar ja een foto maken lukt dan net niet whahaha

Met mij gaat het iets minder
Ik blijk een soort van PND te hebben
Volgens mijn huisarts mis ik 3 bepaalde stofjes in mijn lichaam ( sorry maar de namen weet ik niet meer !)
Ik heb nu dus medicatie gekregen en iets "ontspannends" voor het slapen
Ik heb nu 2 nachten door kunnen slapen terwijl manlief alle voedingen voor zijn rekening nam !!
Ik moet zeggen ik heb een heerlijk "uitgerust" weekend gehad

We hebben trouwens onze kids opgegeven bij een modellenbureau!
Hihi hier bij ons in Spijkenisse word een nieuwe boulevard geopend en daar komt ook een baby- kinder winkel en daar zochten ze kinderen voor
Nou ik als trotse moeder melde de kids meteen aan
Maar ik heb helaas nog niets gehoord
Whahah er zullen denk ik meer trotste moeders zijn die hun kroost als model ziet !!
Maar zeg eens eerlijk is dit geen model in spe ?!?!?!

Dit is toch een plaatje !!!

Whahahah sorry hoor maar moest ff showen

Ik hoop dat ik nu weer wat meer van mezelf laat horen
Maar ik beloof niets !!!

Dikke kus !!!

Hoi Lieve Jolanda,

Wat ontzettend fijn om weer iets van je te horen, we hebben je gemist. Je bent met recht trots op je 2 mooie kinderen, wat een plaatjes zeg. En fijn dat ze het samen zo goed kunnen vinden.
Maar wel ontzettend balen dat het met jezelf wat minder gaat. Kwam daar ook je dip vlak voor de geboorte vandaan denk je? Maar fijn dat de arts je serieus neemt en er iets mee doet. Geniet jij maar even van je rust 's nachts, die zul je wel nodig hebben en laat je mannetje inderdaad maar goed helpen. Samen komen jullie er dan wel uit. Ik hoop dat we weer vaker iets van je horen, maar ik snap het goed als je dat er nog niet bij kan hebben. We denken in ieder geval wel aan je.

liefs Linda

Hoi Jolanda!

Wat een plaatjes jouw kindjes!!!
Daar kun je zeker trots op zijn!!
Hopelijk gaat t met jou ook weer wat beter over een tijdje.
Neem maar lekker je rust als het kan...en vergeet niet te genieten van jullie kindjes!!!

Liefs,Sindy

Hoi hoi!!

Nou je hoeft geen sorry te zeggen hoor!! Is heel erg begrijpelijk!!

Wat een praht kinders heb je meid! Echt waar!! Geniet er maar lekker va!

Ennee tuurlijk mag je trots zijn. Wij zijn op roodharigedag geweest in Breda en Rik werd uitgenodigd om in de stand van de Revu (was alleen op uitnodiging) een fotoshoot te doen!! Dus kan me vorstellen dat je dat doet hoor!!

Dit is een van de fotos die is gemaakt, maar hier zat zijn haar neit helemaal, maar goed!! Woensdag lige Revu in de winkel!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ha jolandaatje,

dat geeft toch helemaal niets joh! het is aanpoten met twee van die kleine hummels en als je je zelf dan ook nog niet goed voelt is het helemaal moeilijk!! Wij lopen neit weg hoor!!!

Groetjes van Marloes!

En Saskia, wat heb je toch een prachtventje! met zijn mooie rode haren!!

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan