Sorry!

A

Anoniem

Guest
Ik ben alweer een tijdje terug van vakantie...en al die tijd ben ik nog niet op het forum geweest.
We hebbeb echt genoten van onze dochter op vakantie...want ze vond gewoon ALLES geweldig...het zwemmen,wandelen,kinderboerderij.
Ikzelf en mijn vriend hebben niet zo genoten...want we (ik)  hebben met het andere stel  op de laatste avond een grote ruzie gehad...moeten ze maar niet met mijn opvoeding bemoeien (terwijl ik vaak zat mijn twijfels had over hun opvoeding...maar daar bemoei ik me ook niet mee).
En ik zat me al de hele week te irriteren...dus dat kwam er ook ff uitzetten...
Terug van vakantie ben ik ff gevloerd geweest doordat ik ziek was...en nu ben ik beland in de maand Oktober...een hele moeilijke maand voor mij.
Dus ik laat jullie de komende periode ff links liggen...niet persoonlijk opvatten  hoor.

Veel liefs Linda

Ps en voor de jarige en de komende jarigen....VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ALLEREERSTE VERJAARDAG!!!!!

Hoi Linda,
Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen! Ik denk dat iedereen die jouw verhaal een beetje kent, wel zal begrijpen wat een moeilijke periode je tegemoet gaat.

Fijn dat je dochtertje alles leuk vond op vakantie, maar minder dat er ruzie is geweest.
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
Groetjes Sil

hoi hoi,

persoonlijk ken ik je verhaal nietmaar ik wil je sterkte wensen met alles wat er in je omgaat en wat je aangrijpt de komende periode!

~gelukkig heb je een leuke vakantie gehad,behalve de laatste avond,maar geniet van de kleine met mamatrots he?!!!!

tot horens!

groetjes nienke...trotse moeder van aaron 24-11-2006

Hoi!

Inderdaad, je verontschuldigingen zijn nergens voor nodig. Dat is zo prettig aan dit forum; doe je mee, dan is het leuk. Doe je niet mee (of lees je alleen); dan is 't ook goed!

Balen van die vakantie; ik heb afgelopen zomer ook een #@*$!:/*!-vakantie gehad en da's gewoon vreselijk balen, want je kunt 't niet over doen. :-(

Zeker met de moeilijke periode waar je nu in zit; neem vooral de tijd voor jezelf, voor je verdriet en voor je mooie dochter. Niks forceren of wegstoppen omdat "mensen" dat van je verwachten; jijzelf bent hartstikke belangrijk!

We denken aan je!

Jacoline.

Lieve Linda,

Je hoeft je inderdaad helemaal niet te verontschuldigen!
Balen zeg, dat je nog ruzie had op de laatste avond.
Gelukkig heeft je dochtertje wel genoten.

Ik wil je echt superveel sterkte wensen voor de komende maand!
Neem vooral de rust die je nodig hebt en denk vooral goed om je zelf!!!

We denken aan je!

Dikke knuf,

Issie

Hoi!

Alles is al gezegd door de dames voor mij... en idd ONZIN!
Geeft toch helemaal niets joh... maar als je het persé wilt.... over de knie en die klappen ontvangen  Geintje natuurlijk!!

WB Meid!!
Groetjes Debby

hoi hoi,

kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd dan?of waarom deze maand zo moeilijk is???of is dat erg

groetjes nienke

Hoi Linda,

Heel begrijpelijk dat je je rust neemt en wat minder op het forum bent. Je hoeft je daarvoor inderdaad niet te verontschuldigen hoor.

@ Nienke, ik vind het lastig om zo even voor een ander hier op te schrijven wat er voor haar verdrietig is. Ze heeft haar verhaal al eens verteld en ik kan je verzekeren dat het heftig is. Verder zal je moeten afwachten of Linda hier haar verhaal wil vertellen of dat ze het erbij laat bij wat ze al geschreven heeft.

groetjes Ida

Terug
Bovenaan