sorry

A

Anoniem

Guest
Tijdje niet reageerd, het gaat hier goed maar voel me heel erg beroerd nog en het lijkt steeds erger te worden.Heb nergens zin en fut in.Check hier wel geregeld de boel maar ben gewoon niet in staat om telkens te reageren.Ik zal met de tijd weer ff wat topics lezen.

liefs, Nice

Hebbik ook last van. Dus geeft niets hoor. Ik lees ook af en toe mee en verder heb ik ook nergens fut voor.
Succes.
Gr Sabrien

haha hier nog één.ook ik heb er soms echt geen fut voor om terug te schrijven.lees wel alles.xxx

Me to!! Ook ik ben hartstikke moe en voel me nog steeds niet top. Lees ook wel alles, maar reageer ook niet altijd

Ja, ik ben ook wat minder schrijverig dan in het begin. Ik lees wel elke dag even de nieuwe topics, en misschien komt dat schrijven ook wel weer.

He wat vervelend meiden. Hoop dat jullie je snel beter voelen. Met mij gaat het sinds een weekje ofzo erg goed. 12 weken gepasseerd. Sterkte.

Ik ben de laatste dagen ook ontzettend misselijk. Het stomme is dat ik er daarvoor helemaal geen last van had. Maar sinds ik 9 wkn ben is het ineens op komen zetten. De hele dag het gevoel dat ik alles er uit moet gooien.. Pfff.. Iemand tips?
Zijn er trouwens meer bij wie de misselijkheid zo laat is begonnen?

Terug
Bovenaan