He meiden
Ik heb de hele tijd wel me gelezen maar niet gereageerd. Sorry.
Ik vond de 20wk zo spannend en we hebben een vervelende tijd achter de rug met onze hond Chico dat ik de puf niet had om te reageren .
Onze hond Chico hebben een spuiten moeten geven.
Hij was pas 7 jaar :'(. Hij had een long infectie op gelopen die zijn longen voor driekwart had beschadigd, dat een spuitje de enige oplossing was. Het was een super zware beslissing. Vooral omdat ie me man door de zware periode van het verlies van Amy heen had geholpen. Maar op 2 dec heeft ie het spuitje gehad. We missen hem nog heel erg.
Op 12 dec hadden we de 20wk echo. Een leerling gyn begon maar uk werken niet echt mee dus de gyn nam het over. We hebben ongeveer ander half uur gelegen. Maar er is niks gevonden bij uk!!! Uk is wel wat aan de kleine kant. Maar de gyn zei misschien maken jullie wel gewoon kleine kindjes. Uk was echt super druk!! Heerlijk om te zien. En we wete wat het wordt!!!! Een MEISJE!!!! Me man had het goed en me schoonmoeder had het fout hahahaha. Dus wij zitten op een roze wolk!! Op 28 dec en 11 jan heb ik weer echo's zodat ze haar groei in de gaten kunnen houden.
Liefs