sos bandjes

A

Anoniem

Guest
sos polsbandjes

Wie weet is het wat voor jullie ook.
Ik ga er in ieder geval voor, haha meneer is zo snel.
Bij prenatal verkopen ze zulke dingen ook, dus eens kijken wat de verschillen zijn en de prijzen.

Pauline

Hoi,

Ik vind die dingen aan de ene kant handig maar aan de andere kant ook eng. Staat er alleen een 06 op oke, maar ga je de naam van je kind erop zetten vind ik dat je al te veel info erop zet. Een vreemde ziet die naam spreekt het kind dan ook aan met die naam en je kind denkt: oh die meneer/mevrouw kent mij zeker   en misschien daardoor sneller geneigd met de verkeerde mensen mee te gaan.

Hoi hoi,
Leuk, maar ik wil voor Tygo in de zomer zo's stoer identificatie-plaatje. Je hebt ze ook voor kinderen, speciaal met een rubberen bandje erom.

zoiets dan...

Groetjes happyM

Ik denk dat ze bij de prenatal al gauw goedkoper zijn. Er zit via die site nl 2,95 verzendkosten op. Terwijl dat ding zelf maar 1.29 kost.
Wel handig.
Zo'n id-plaatje lijst me ook wel gaaf, maar ik vraag me af of dat niet heet wordt in de zon?
LiefsNelleke

Ja, stoer zo’n plaatje maar mij iets te veel informatie. Kom ik weer, haha, geen adres erop zetten!!! Gewoon het telefoonnummer van de ouders. En net wat je zegt, ik heb wel eens gehoord dat je op het bandje van de hond ook niet zijn naam moet zetten omdat ie anders geroepen kan worden door een vreemde...

Terug
Bovenaan