Spaansbenauwd..... :S

Tja, dit weekend willen we het grote nieuws, wereld nieuws maken, maar dat kan niet voordat ik het mijn zus heb vertelt....

Ze is nu al zo lang (9 jaar) bezig om zwanger te worden, en hebben de hele medische molen gehad. Ze zijn nu met 1 van de laatste keren IVF bezig en tot nog toe is het niet gelukt.

Nu hoorde ik gister van mijn moeder dat ze 2 dagen alleen maar heeft gehuild omdat ze het gewoon niet meer aankon toen ze hoorde dat haar vriendin bevallen was. Ze heeft toen mijn zwager gebeld van het werk en gezegd je moet naar huis komen, ik zie het niet meer zitten, ik kan het niet meer aan....

HELP en daar kom ik aan dit weekend :S:S:S maar ja, ik kan het ook niet langer stil houden... Ik moet het toch een keertje gaan vertellen. Wat zie ik hier als een berg tegen op!!!

Ik hoop dat ze van het weekend een iets beter in haar vel zit en dat ze het een beetje trekt. Maar goed, wel met een knoop in mijn buik moet ik het vertellen.
(Ze is wel de eerste, dus misschien dat ze dat wel zal waarderen...)

Jeetje meid wat heftig!!! Kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet... Knap dat je het haar als eerste vertelt, ze zal het - misschien achteraf pas - waarderen. Je kunt niet anders en als ze veel van je houdt zal ze blij voor je zijn...
Oh watlijkt me dat moeilijk zeg als het bij je zus niet lukt en bij jou wel. Sterkte ermee, hopelijk valt t mee!

Jeetje meid, wat ontzettend moeilijk zeg! Vind wel dat je het moet vertellen ook al weet je niet hoe ze zal reageren, ze kan het ook niet van een ander horen toch?! Uiteindelijk kan jij er ook niets aan doen dat het bij hun nog niet is gelukt en je kan moeilijk jou kinderwens uitstellen omdat het bij hun niet lukt....

Ik begrijp je zus ook hoor, ook al hebben wij geen ivf gehad, we zijn wel het hele mmm doorgescrossed en iui gehad dus ik snap haar gevoel ook heel goed maar lieverd.....het is ook je zus en ze zal heus wel blij voor je zijn. Hoe lastig het ook is, laat het niet je eigen geluk overschaduwen hoor.

Wens je heel veel succes! Laat je ff weten hoe het is gegaan? Ben benieuwd naar alle (leuke) reacties! :)

Liefs Lynn.

Wat een naar gevoel moet je hebben. Je hebt gelijk dat je het haar als eerste wil vertellen. Maar hoe je het ook doet ze zal het er moeilijk mee hebben. En het zal jou extra pijn doen omdat het je zus is. Ik zou niet graag in jou situatie zitten.

Meid ik wens je succes....... En geniet van het vertellen tegen de andere familieleden, want onthoud dat zijn wel de leuke momenten.

Meid wat naar.
Mijn zus is zelf ook dik 5 jaar bezig geweest. Uiteindelijk wel zwanger geraakt, maar het is wel duidelijk dat het bij een kindje blijft. Daar heeft ze soms ook nog vreselijk verdriet van.
Heb het haar ook als eerste verteld (ook met een knoop in de maag) Maar zij reageerde gelukkig heel blij.
misschien is het anders omdat je haar zusje bent.

Ik hoop dat je zus het goed opvat.
Sterkte meid!

liefs

Moeilijk! Zal heel dubbel voor jullie allebei zijn. Verdriet dat het bij haar niet lukt. Maar ze zal vast ook blij voor jullie kunnen zijn dat het bij jullie wel lukt. Probeer vooral met elkaar te praten en open te zijn over wat je voelt. Gun haar ook de ruimte om verdrietig te zijn.

Jeeetje wat een superingewikkelde situatie! Ik kan me voorstellen dat je hier heeeeeeel erg tegenop moet zien! Maar je zus moet dit van jou horen! Is niks lulligers dan dat ze het van iemand anders hoort!

Sterkte meid met dit weekend! Ik wens je veel geluk toe. En stiekem hoop ik gewoon dat je zus d'r ivf gelukt is deze keer!!!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan