Spagetti Cowboy

Hoi Annemiek!

Leuke foto zeg!
Waarom zie ik je niet meer op msn? Heb je me geblokeerd? Of gewoon erg druk? Want ik heb je niet meer gezien na de bevalling van je kleine knul....

Ik hoor graag weer iets van je....

hier nog een foto van mijn knul... toch wel raar he om een maand verschil in geboorte datum te hebben terwijl we gelijk waren uitgerekent????

grt Suuz mv Joshua 8-2-07

Hoi Suuz,

Ik ben niet veel meer te vinden op msn. Ben volop bezig om een andere baan te vinden. Heb vorige week nog een sollicitatiegesprek gehad bij Canon. Die hebben een vacature voor een officemanager. Verder ben ik veel op pad met mn ventje. Ik loop heel wat kilometers. Zit nu al weer onder mijn gewicht wat ik voor de zwangerschap had. Mijn kleding is nu alweer te groot en zal ik een maatje kleiner moeten hebben.
Heb niet zo leuke tijd achter de rug. Ik heb tweede paasdag mijn zus verloren. Die is heel plotseling overleden. Dat heeft er goed ingehakt maar ook daar komen we wel weer bovenop.

Hier nog een fotootje van Rowan. Hij heeft hier een shirtje aan met "Love Made Me" erop. Staat wel lekker stoer.
Verder doet hij het supergoed en groeit als kool. Hij weegt nu ongeveer 6 kilo en is dik 60 cm lang. Dus dat gaat prima. Ik hoop dat het met jou en Joshua ook alles goed gaat.

Liefs Annemiek

Hoi,

Goh zeg, je hebt een moeilijke tijd achter de rug dan. Nog veel sterkte..

Je knul is echt lief zeg!

Ik hoop voor je dat je de baan krijgt, ik zie je dan wel een keer op msn. Ik werdt alleen onzeker want niemand praat nog met me op msn (van de "zwangere personen" dan) ach dat zal wel toeval wezen dan.

grt suuz mv joshua 8-2-07 oh ja nu 6100 gram en 60 cm.....

Terug
Bovenaan