Spaghetti eten (foto)

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Daniëlle heeft van de week voor t eerst spaghetti met ons meegegeten. Normaal houden wij er niet zo van als ze knoeit (ja we zijn zeikerds!) maar nu mocht ze lekker met dr handen eten, met dit als resultaat:

Wilde ik toch even showen!

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Wat een ontzettend leuke foto!! En wat heerlijk dat ze zo geniet van haar spaghetti. Ik wil wel even zeggen dat ik je helemaal geen zeiker vind qua knoeien. Het word hier een beetje omgekeerde wereld. Wij willen ook niet dat Marissa met haar eten knoeit. Dat vinden we gewoon nergens voor nodig. Daar hoef je je niet voor te excuseren hoor. Marissa mag alles wat ze echt al zelf kan ook zelf doen, maar wij willen ook geen vla in de haren en eten op de grond.

groetjes Linda

Hoi Sonja,

wat een heerlijke foto zeg. Wat geniet ze van je kookkunsten. Heerlijk. Vooral dat rode mondje en die rode handjes. Dat wordt veel vaker spaghetti klaarmaken!

@ Kezvan: wij laten Stijn juist altijd wel zelf eten met als resultaat dat hij nu inmiddels vrij netjes kan eten. Soms wil hij nog weleens in zijn enthousiasme zijn bakje van de vla uitlikken, maar verder vind ik het heel goed gaan. Bij het cb kregen we een complimentje van de arts dat we hem zo stimuleren zichzelf te ontwikkelen. Dat schijnt juist heel goed te zijn voor het zelfvertrouwen. En als het eten op de grond beland dan raap ik het op en leg het terug op zijn bord.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan