spanenende tijd

HAllo meiden

ik moet eventjs me zenuwenen van me afschrijven, ik ben u met vergeleken met d vorige mnd 2 dgn overtijd. Heb ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Heb wel gevoelige borsten enz. elke wc gaan is een kwelling wel niet bloed enz.

Maar durf nog niet te tesrten pas na het wkd doe ik dat al ik het dan aan durf.\
want ja me lichaam heeft met wel vaker in de waar gestuurt enz, en het al 3 jr duurt durf ik het nit echt aan en heb dus de kriebels enz.

sorry moest ik echt eventjes kwijt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Duim met je mee dikkiedik! Maar snap je schroom om de test te doen. Ik deed m, toen ik zwanger was, uiteindelijk ook pas een aantal dagen later, omdat ik een korte cyclus had en dacht dat het ineens wel een iets langere cylcus kon zijn. Eigenlijk was ik gewoon doodsbang voor weer een negatieve test.
Sterkte.
Wenser

Ik zou ook gaan testen als het al 2wk geleden is dat je iui hebt gehad,zou je kunnen testen.Het is nu helemaal een kwelling als je tot na het weekend moet wachten.

Gr. Suusje

Ik zou ook gaan testen als het al 2wk geleden is dat je iui hebt gehad,zou je kunnen testen.Het is nu helemaal een kwelling als je tot na het weekend moet wachten.

Gr. Suusje

Terug
Bovenaan