spanennd spanennd en nog steeds spannend

A

Anoniem

Guest
hee dames alle zwangeren onder ons alvast van harte gefeliciteerd en veel geluk met jullie wondertje!!!!!!
ik moet  volgende week donderdag mijn nod hebben lieveniet,maar heb al 2 weken opgeblazen gevoel voor me goevoel ook vollere boezem en daarbij mijn nieuwe broek van 3 weken geleden past ineens niet meer wij zijn nu  bijna een jaar verder en ik hoop het zo    ontzettend graag hoop zo dat het deze x geen elusie is maar echt je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden dus spannend heel stom maar kan de hele dag aan niets anders denken.

Spannend zeg paniekertje!
Zie je hier idd ook al veel te lang voorbij komen .
Heb zelf net vorige week mn ei gehad.
En raar...maar ben sinds zondag steeds hartstikke misselijk.
Maar goed, die illusies hebben we vaker gehad hihi.

Afwachten maar weer dus.

x Mamaloe (10-06 nod)

Hai!!

Ja spannend is het he?! Pff ik heb mijn NOD 6 juni maar het wachten duurt zooooooo lang! Ik heb sinds paar dagen toch wel klachtjes en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel zwanger voel op een of andere manier. Al 4 dagen last van oprispingen, beetje weeig gevoel onderin mn buik en ben best moe. Vooral vandaag na een dag werken. Maar ja, zoals ik hier ook zo vaak lees kun je je zelf best voor de gek houden. Dus ik hoop maar niet te veel. En ik ben erg benieuwd of ik deze week een innestelingsbloeding krijg.. Weten jullie of dit vaak gebeurd? Daar kan ik niet zo veel over terug vinden nl.

Allemaal succes met wachten!!

Groet, Suza

jas goeie vraag zou je altijd last moeten hebben van innestelingsbloeding???

Terug
Bovenaan