spanje

Hoi,

Wij willen binnenkort met ons zoontje van bijna 2 in een hotel (geen appartement) naar spanje op vakantie.
Nu worden er vele hotels aangeboden. Hoe doen jullie dat dan s'avonds als je kindje al naar bed gaat en bij jullie op een hotelkamer slaapt. Gaan jullie dan ook naar bed of laten jullie het kindje alleen op de kamer of gaan als het weer goed is op het balkon zitten of boeken jullie 2 kamers.
Graag jullie reacties.

Groetjes Sanne
 
hi,

wij zijn in Italie geweest in een hotel.ons jongetje is nog iets kleiner (1jaar). we hebben een hotelkamer, gelukkig een vrij grote, geboekt. na het eten ging hij lekker dutten (19.30 uur) en wij zaten vredig op het balkon met een boek, of een spelletje, of alleen een glaasje wijn met wat te knabbelen. als het wat frisser was, zaten we eerst rustig te schemeren tot ons ventje sliep en dan nog even zachtjes de tv aan voor het nieuws ofzo.   dan is er nog eens tijd voor extra vrijpartijtje  .

eerlijk gezegd, ik durf het niet aan om zo'n ukkepuk alleen in een vreemde kamer achter te laten. vooral niet na de   onvoering van dat Engelse meisje in Portugal. en als hij wakker wordt in een vreemde kamer zonder een bekende mam of pap die 'sttt zoet maar' zegt.... lijkt me niet zo fijn voor hem.

in veel hotels is het mogelijk een 'goedgekeurde / erkende' nette babysit te krijgen op bestelling als je echt eens een avondje wilt stappen.

t is misschien wel een mutsig bestaan, maar ja, ik heb mijn wilde jaren al gehad en mijn tijd komt wel weer. maar t is wel even wennen om al vroeg in de avond te beginnen met niksen.
Miep
 
Wij zijn onlangs op Mallorca geweest met onze zoon van 9 maanden. We hebben hem 's avonds in bed gelegd en zijn onder in het hotel (met babyfoon) elke avond gaan zitten bij de bar  (kletsen, kaarten enz).  Onze babyfoon heeft een bereik van 3 km. Niet dat we van plan waren om zover weg te gaan, maar in zo'n groot hotel is het toch wel prettig zo'n sterk signaal. Het is ons goed bevallen. Ook bij de overdag slaapjes hebben wij bij het zwembad gelegen en gewoon de babyfoon aangezet. Het is maar net wat voor gevoel je erbij hebt. Hoe groot is de kans dat ze je kindje mee komen nemen? En je houdt het toch van een afstand enigzins in de gaten (wij konden ons balkon vanuit het zwembad zien). Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan