Spannend allemaal he?

Hej meiden;

Vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Ik ben nu acht weken zwanger van de tweede. We hebben hier een mannetje van vier jaar rondlopen. Het is weer net zo spannend als vijf jaar geleden toen ik zwanger was.

Gelukkig ben ik sinds deze week door mijn misselijkheid heen; wel heel snel moe. Ik slaap me echt een ongeluk joh! En heb al een aardig opgezet buikje. Jullie??

Wij hebben dinsdag na pasen echo; we gaan het echter eerste Paasdag aan onze families vertellen. Ben heel benieuwd; heb verrassingseieren met boodschap erin gemaakt.

Geniet van het lekkere lange weekend ondanks de sneeuw, hagel en onweer.
Liefs;
Judith

Jahoor Judith,

Wij vinden het ook weer ontzettend spannend. Het is pas 2 jaar gleden dat ik zwanger werd van mijn 1e maar het is deze keer net zo eng maar vooral ook leuk als die eerste keer.

Ik ben nu 10+5w zwanger en heb imiddels 2 goede echo's gehad met 7 en 10 weken. Volgende week vrijdag weer.

Heel veel geluk en plezier in deze tweede zwangerschap!

Liefs, Billie
Mama van Quinte, 16 mnd en zwanger van nummer 2!

Hoi Judith,

Ook ik vind het zo enorm spannend. Ik heb zelf een jongetje van ruim 2 jaar rondlopen maar ik vind het volgens mij net zo spannend deze weken als bij hem,. Of eerlijk gezegd een drama de eerste 12 weken...ben erg bang voor een miskraam. Ik heb al eerder een 'slechte echo' gehad met 10wk. Dus nu komt er geen eind aan deze weken. Ik moet ook dinsdag voor de echo en als deze goed is durf ik er in te geloven. Ik heb nu al een paar nachten wakker gelegen voor de echo. Ik kan er niets aan doen maar zorgen blijf ik mij maken.
Fijne paasdagen en ik hoop voor ons een hele goede echo op dinsdag!

Groetjes, Cindy
9w1d

Terug
Bovenaan