spannend allemaal

zo ik heb vrijdag weer bloed moeten laten prikken voor de hormoonspiegel..
en vorige week een samenlevingstest gehad.... hieruit kwam dat ik wel op het goede moment een eisprong had
gehad maar dat de volgende morgen geen zaadje te vinden was (snik snik)
ik hoop dat er toch stiekem 1tje is doorgezwommen hahaha
anders moet ik 5 juni ongi worden....
ik ben benieuwd. ( herkent iemand dit, dat er geen zaad te vinden is, na je samenlevingstest??) en wat wordt er dan aan gedaan?? wat kan dit zijn??
8 juni krijgen we de uitslagen van alle onderzoeken die we tot dusver hebben ondergaan..
ik ben erg benieuwd wat er uitkomt
wel spannend hoor, helemaal na die uitslag van die test.
maar we blijven positief zucht.....
anders worden we gek, en dat willen we niet..
dag 10 van mijn volgende cyclus moet ik weer komen, en dan beginnen we weer van voor af aan denk ik pfffffffffffff
toch wel zwaar hoor, maar het is voor een goed doel
succes voor iedereeen, en dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden!!!
liefs sandra

Hoi Sandra!

Het heeft bij mij 4 jaar geduurd voordat wij ons zoontje Quinten kregen via ICSI. Na 7x IUI en 1x IVF. Ook wij hebben allerlei testen moeten doen waaronder een samenlevings test. Ook bij ons was er geen levend zaadje te vinden. Maar toch is alles nog goed gekomen zoals je hierboven leest. Het zegt dus niets als er geen zaad gevonden wordt. De volgende maand kan het zo weer anders zijn. Bij mijn man was elke maande het zaad anders. Ene maand bijna niets en de volgende maand alweer een stuk beter.

Ik wens je veel sterke voor wat er allemaal nog gebeuren gaat. Geef niet op! Maar laat het ook niet je leven beinvloeden.

Juultje

Terug
Bovenaan