spannend allemaal

hoi allemaal,

ik lees wel veel mee, maar heb nog weinig of niet geschreven. Ik ben 32 en heb nu een meisje van 13 maanden. Volgende maand gaan we in het ziekenhuis beginnen met IVF. Over de eerste hebben we 4 jaar gedaan. mijn man bleek het klinefletre syndroom te hebben, hij had geen levende zaadcellen. Uiteindelijk hebben we voor een donor gekozen en ben ik na 20 inseminaties overgestapt op IVF. Dit was meteen de eerste keer raak en daar is ons meissie uit geboren. Nu willen we voor een tweede gaan. Samen met het ziekenhuis hebben we besloten meteen voor IVF te gaan. Heb nu alle spullen alweer in huis. We gaan de volgende cuclus beginnen. Erg spannend allemaal dus weer. De eerste keer had ik nogal wat problemen met de hormonen. eerste keer zo'n 60 eitjes, waardoor we moesten stoppen. tweede keer maar 2 en dat was weer te weinig, derde keer had ik er 16 welke weggeprikt waren, hiervan waren er maar 2 bevrucht en 1 goed gegnoeg om terug te plaatsen. erg veel geluk gehad dus. We wachten deze keer maar weer af, niet teveel hoop hebben, maar zal moeilijk zijn.

succes allemaal
A.

Hallo,

Goed van jullie om te beginnen, erg spannend allemaal!! Zelf lees ik hier ook veel maar schrijf iets minder. Wij hebben ook een manneke van 14 maanden die geboren is door ICSCI (eerste poging, na 8 jaar wachten en hopen, raak maar ook maar 1 eitje wat aansloeg) en na een spontane zwangerschap vorige maand (wat eigenlijk haast niet mogelijk was) die eindigde in een miskraam is de wens naar een 2de kindje heftig toegenomen dus ook wij gaan weer beginnen. 20 augustus hebben we onze 1ste afspraak staan en dan gaan we er vol goede moed  tegen aan. Ik heb er zin in!    
Hou vertrouwen, je weet dat je in ieder geval wel zwanger kan raken en zijn!!!!
Zal voor je duimen en hou ons op de hoogte.

Liefs van mij
Jeannet

hai,

heb net de planning binnengekregen. menstrustie zal rond de 30 moeten zijn, daarna dag 21 beginnen met decapetyl. en 3 spetember de uitgangsecho.

succes allemaal

Terug
Bovenaan