Spannend: Daniëlle mag maandag al naar PSZ!

Eigenlijk was er pas in december plek voor Daniëlle maar vanochtend werd ik gebeld en ze hebben maandag dus al plek, ik moet zeggen dat ik best een beetje zenuwachtig ben! Gek he?
Ze zal op de maandag en de woensdagochtend gaan van 08:30u - 11:30u. Nou ik ben benieuwd hoe ze het zal vinden, uiteraard horen jullie dat weer,

groetjes van Sonja

haai

spannend he , Ryan gaat 4 september voor het eerst
hij gaat de dinsdag en vrijdag ochtend
ben erg benieuwd hoe die het zal vinden

maar je zegt maandag?? heben ze bij jullie geen schoolvakantie??

groetjes moekje

@ Linda, nee ik heb nog niet gekeken, maar het zit hier 2 minuten vandaan en van de buitenkant ziet het er goed uit. We zullen het zien maandag.

@ moekje: ik heb echt geen idee hoe de vakanties hier lopen, Daniëlle is onze 1e dus nog geen ervaringen met vakantie, ik werd gebeld dat ik maandag al kon komen dus denk dat de vakantie hier al voorbij is

Wat spannend inderdaad meid. Maar Danielle zal het vast leuk vinden met al die andere kindjes. Wat leuk dat je bij jullie voor beide ochtenden kunt kiezen...Bij ons gaan ze een ochtend en een middag. Dus Rik is opgegeven voor maandagmiddag en vrijdagochtend.....

Nouja in ieder geval laat je wat weten als ze weer thuis is maandag!

Groetjes Saskia

Hai,

Inderdaad spannend!! Ik ben ook overal wezen kijken en niet alles voelde goed moet ik zeggen. Ik denk dat we nu de goede te pakken hebben maar of dat echt zo is moet blijken natuurlijk.
Mette start 2 september op de pz. Ze gaat eerst een aantal keer op de woensdag en als ze goed gewend is gaat ze ook op de maandag. Ik ben ook al best een beetje nerveus hoor..

lfs ing

HOi Sonja,

Nou ik had vanmiddag al gereageerd, maar ik zie nu mijn reactie niet meer.....
Maar wil je veel succes wensen met het voor het eerst wegbrengen naar ' vreemden'
En maandag willen we precies weten hoe t was!

groetjes MAris

Spannend hoor voor het eerst naar de peuterspeelzaal!
Kan me voorstellen dat je zelf even aan het idee moet wennen, maar ze zal het er vast heel leuk vinden!
Lekker spelen met andere kinderen en weer een nieuwe omgeving erbij.

Succes maandag en we lezen het natuurlijk hier wel :)

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan