spannend eerste echo

dinsdag hebben wij onze eerste echo, ik ben dan 7,5 week zwanger. ik vind het enorm spannend dit omdat ik in juni een miskraam gehad heb. ben heel bang dat ze nu ook weer niets zien of dat het niet goed is.
ik wilde dit even met jullie delen en hopen dat het snel dinsdag is.

liefs, Kaatje

Hoi Kaatje,

Ik ken je gevoel (en ik denk iedereen wel hier!)
Wij hebben ook dinsdag onze eerste echo, gelukkig wel 's morgens, dan hoef ik niet de hele dag in spanning te zitten!

Succes en we horen het dinsdag wel!
Lfs mama08

Hoi Kaatje,
Ik herken dat ook,
Ik heb dinsdag mijn tweede echo.
Ik had de eerste al met 6 weken.
Dit omdat ik al 4 miskramen heb gehad. En na onderzoeken nu ook medicijnen gebruik, anders maakt een vruchtje geen kans bij mij.
Onze eerste echo was goed. Een kloppend hartje.
Maar dat was nog zo pril! Dinsdag dus onze tweede en ik ben super zenuwachtig! Ik hoop dat het nog steeds goed is! Want ik denk dat de onzekerheid wel een beetje blijft tot de 12 weken.
Misschien zelfs langer.......

Maar ik wens je heel veel succes, en zou het leuk vinden als je ook nog ff laat weten hoe je echo was.
Dan doe ik dat ook!

Groetjes MMdJ

Hey Kaatje,
Mijn echo was helemaal goed vanmorgen!
Ik ben nu 8 weken en 2 dagen.
Kom dan uit op 17 april.
Wij zijn dol gelukkig dat het nog steeds goed zit.
Maar het blijft nog spannend natuurlijk!
Gelukkig mogen we over twee weken alweer komen. Dan ben ik 10 weken. Zie er nu al naar uit!
Het was ook al zo'n groot verschil tussen de vorige keer en nu! Vorige keer was het een klompje cellen met een kloppend hartje. Nu was er echt al een hoofdje en een lijfje. Met nog steeds dat kloppende hartje! Helemaal geweldig! Deze keer hebben we het hartje ook kunnen horen! Ben helemaal blij!

Ben ook super benieuwd hoe het met jou gaat!
Groetjes MMdJ

Hoi Kaatje en MMdJ

Hier ook een kloppend hartje gezien vanmorgen, wat een opluchting! Ik ben nu 7 weken en 2 dagen en dus op 24 april uitgeteld.

Kaatje, hopelijk kom je ons ook goed nieuws vertellen :)

Lfs mama08

Terug
Bovenaan