Spannend en ongeloof

Mara Eva

New member
Dag allemaal,

gisteren ben ik er achtergekomen dat ik zwanger ben (twee testen met een streepje :)).  Mijn dochter is bijna 7 dus ben heel lang nooit meer zwanger geraakt (ook voor mijn dochter 3 jaar).

Ik kan het bijna niet geloven... En ben ook een beetje bang dat het mis gaat :(

super spannend dus

Groetjes Mara
 
Van harte gefeliciteerd Mara Eva! Ik denk dat die angst elke vrouw heeft. Maar probeer vooral te genieten! Dat zijn de goede hormoontjes die je lichaam nodig heeft!
 
Dank je

het is nog wel onwerkelijk na zoveel jaar zomaar plots zwanger zonder ermee bezig te zijn

alle kwaaltjes duidelijk aanwezig moe, hoofdpijn, zere borsten en ligte trekken in mijn buik
 
Hoi Mara,

Spannend is het zeker! Ik heb drie dochters van 9, 7 en 4, en nu zwanger van mijn nieuwe partner.

Genieten, rustig aan doen, komt vast goed allemaal!
 
Wat leuk 3 meiden :)

spannend allemaal ik ben best wel beroerd maar ja dan weet ik iig dat er wordt gewerkt in mijn lichaam
 
Gefeliciteerd Mara!

Ik heb 2 meiden van 9 en 1,5 en nu bezig voor een derde...

Ook ik raak niet gemakkelijk zwanger dus herken je gevoel uit duizenden! Bij de jongste dacht ik echt steeds ow jee ik voel dit en dan ging ik het opzoeken en dan werd ik ongerust...dus ik ga proberen bij de laatste echt te genieten en te denken het is zo je bent zwanger hoppaaa

Succes!!
 
<p style="text-align: left;">@ Annemarie 35 klopt telkens als ik naar het toilet ga spannend :( maar ik weet het wel zeker dat ik zwanger ben kan niet anders :) maar het blijft een spannende tijd.</p>
<p style="text-align: left;">wanneer heb jij het jouw dochter verteld?</p>
<p style="text-align: left;">groetjes Mara</p>
 
Terug
Bovenaan