Spannend en onzeker

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Volg het forum ook al een tijd, het is erg fijn te lezen dat ik niet de enige ben die af en toe gek word van al die onzekerheden......
Vraagje, had vrijdag ongi moeten worden, ben dus al een paar dagen overtijd. Dit is ronde 1 voor mij. Heb zaterdag getest maar daar kwam niets uit. Kan het zijn dat het even duurt voordat een test positief is. Moet ik nog wat langer wachten, voordat ik weer test?
Heb soms oa wel een licht pijnlijk gevoel onder in mijn buik...kan dat een zwangerschapskwaal zijn?
Help, wie kan mij hier wat meer over vertellen!

Groetjes Eefje

Lieve Eefje,

Ik ben vandaag ronde drie in gegaan.
Als je net van de pil bent, is het afwachten hoe lang je cyclus duurt.
De laatse duurde 38 en die darvoor zat op 31. Ik dacht dus dat ik afgelopen donderdag ongi had moeten worden, toen ik het zaterdag nog niet was heb ik getest: Negatief.... en vandaag dus toch ongesteld geworden. Als je net van de pil bent moet je lichaam zo afkikken. Ik had ook opgezette borsten, zeer pijnlijke tepels etc... je lijf kan je flink voor de gek houden.

Ik hoop natuurlijk dat het snel raak zal zijn voor je.

Succes ermee

liefs yvette

Hoi Eefje,
In principe is het mogelijk dat je nog te weinig HCG hormoon in je lichaam hebt, wat de test dus negatief maakt.
CB test schijnt hiervoor het meest gevoelig te zijn....
Uit eigen ervaring, zou ik rekenen op een menstruatie. Mijn eerste rondes (4)waren ook allemaal verwarrend, met kwaaltjes, overtijd, ed, maar geen zwangerschap. OOOOh het is zo moeilijk die onzekerheid, ik hoop dat het raak is voor je. Succes ermee !

Terug
Bovenaan