Spannend en slecht voorgevoel

Zo onze vakantie zit er weer op en we wachten nu op ertrek naar het vliegveld, woensdag zijn we er dus weer. Hoewel we een fijne vakantie hebben gehad ben ik toch erg bezig geweest met de echo van donderdag.
Ik heb zo'n voorgevoel dat we geen kloppend hartje te zien krijgen, ben totaal niet misselijk geweest deze vakantie op 1x overgeven na. En hoe meer ik er over na ga denken denk ik dat het vruchtje voor de vakantie wellicht al niet meer leefde omdat uit de echo voor de vakantie bleek dat ik eerder 5 als 6 wk was terwijl van mijn laatste menstruatie uit ik vlg mij al 7 wk had moeten zijn.
Of hadden ze dat dan ook al kunnen zien ondanks dat er dan nog geen hartactiviteit is?

Hoop zo dat mijn voorgevoel onjuist is maar ben er bang voor:voel me niet echt zwanger meer, geen pijnlijk borsten meer, niet misselijk meer, kan weer op mijn buik slapen en echt moe zoals voor de vakantie ook niet meer.

Pfff dan duurt wachten tot donderdag best lang, gelukkig al om 9 uur s ochtends.

Lieve meid,

Wat een naar bericht lees ik nu, bah! Wat ontzettend rot dat je je zo voelt! Ik hoop echt dat je gevoel onjuist is en alles gewoon goed is met de kleine..... overigens heeft niet elke vrouw last van kwaaltjes dus dat hoeft in principe niets te betekenen.

Hou je taai en ik hoop dat de komende 2 dsagen voorbij vliegen. Veilige terugreis!

Liefs Lynn.

Och meid, wat vervelend. Ik hoop dat donderdag een mooie dag wordt en je voorgevoel gewoon zenuwen zijn.

Soms blijft een vruchtje langer in de buik "zweven" voordat het innesteld. Of je eisprong was toch anders? Er zijn zoveel redenen.

Goede reis terug en ik zal voor je duimen donderdag.

Ach lieve schat, supervervelend dat je je zo voelt! Ook ik hoop voor je dat je voorgevoel niet klopt! Ik ben met dagen ertussen ook minder misselijk, dus misschien heb je er gewoon maar ff last van gehad!

Hoop dat het snel donderdag is en dat je goed nieuws krijgt bij de echo!

Liefs

Hey,

Wat vervelend om je verhaal te lezen. Ik duim voor je dat alles goed is donderdag! Ik hoop dat de tijd een beetje snel voorbij gaat, want zo'n onzeker gevoel is echt niet leuk.

Liefs

Meid wat naar dat je zo'n gevoel hebt! En idd dan zijn 2 dagen erg lang!!
Ik hoop dat dat je geen gelijk hebt en het is idd wat Lynn zegt niet iedereen houdt de kwaaltjes. Ik heb ze de ene dag ook meer of minder dan de andere. En nietfmoe is misschien omdat je ff lekker eruit bent geweest!

Nou ik moet ook donderdag om 09.10 dus hoop dat we allebei goed nieuws hebben!

liefs

meisie mischien heb je een zwangerschap met minder kwaaltjes
en ook ik was ier bang voor daar mijn berekening met hun niet klopte te kleine vrucht etc
blijkt met 12 weken dat ik gelijk ad met uitgerekende datum
dus maak je niet te druk
ontspannen is het beste voor je kleintje

Terug
Bovenaan