spannend ... en spierpijn ?

Hallo meiden,
Hier ben ik weer een keertje.
Donderdag twee weken geleden heb ik de tweede iui behandeling gehad, vandaag dus officieel overtijd, spannend.... maar ik durf nog niet te testen al zo vaak teleurgesteld. Ik heb wel last van tintelende borsten en een beetje gerommel in mn buis, het kan weer twee kanten opgaan.
maar ik heb ook al een paar dagen enorme spierpijn overal in mijn lichaam heel raar.  weet iemand wat dat zou kunnen betekenen? want ik heb eigenlijk niks geks gedaan, zover ik me kan herinneren.
Nou dat was het weer even voor nu, ik hou jullie op de hoogte.
Liefs,
Amber

Hoi hoi

Ik zou niet kunnen wachten hoor met testen!
Maar ja het is wel knap als je kunt wachten.

Ik heb net de 1e wachtweek achter de rug, en nog een week te wachten!
Spannend hoor!

Groetjes van Trieske

Hoi Amber,

Wat spannend! Ik zou niet kunnen wachten met testen...... Zondag is het bij ons 2 weken geleden dat de 2e IUI heeft plaatsgevonden, dus voor mij ook spannend. Ik snap precies wat je bedoeld dat je al zo vaak teleurgesteld bent, maar als je een test doet weet je wel meteen waar je aan toe bent, is ie negatief dan is dat erg klote, maar weet je ook dat je ongi gaat worden...nu blijf je toch steeds hopen dat je zwanger bent. Dus ik zou zeggen....testen......en laat even wat weten.

Dat van die spierpijn zegt me niks.

Succes.

Groetjes Wijstje.

Bedankt meiden voor jullie medeleven, helaas is het ook deze keer weer niet gelukt. Ik kon het niet meer uithouden en heb zaterdagochtend getest. negatief terwijl ik me eigelijk heel erg zwanger voelde, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden! En ja hoor zaterdagmiddag was het zover.
Maar weer een nieuwe afspraak gemaakt met de gyn voor iui 3. We gaan dr weer voor (met steeds grotere tegenzin datwel, maar ja voor een goed doel)
Liefs, Amber

Hoi Amber,

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb ook afgelopen zaterdag een test gedaan, die helaas negatief was. Zondag was het 14 dagen na m'n 2e IUI en ik kon niet wachten, had echt het gevoel dat ik zwanger was en dacht  "ik test maar even, dan weet ik het zeker". Nou, niet zwanger dus, helaas. M'n lichaam heeft me weer heel erg voor de gek gehouden. Gisteren nog niet ongi, dus ik begon toch weer hoop te krijgen, misschien te vroeg getest? Maar helaas zijn vanmorgen toen ik op m'n werk aan kwam de rode duivels gearriveerd....

Erg he, dat je je steeds weer op moet laden voor de volgende behandeling. Gebruik jij ook medicijnen? Ik moet woensdag weer beginnen met clomid.

Nou meisje, veel sterkte, want die 1e dagen zijn het ergste vind ik altijd. Ik heb volgende week dinsdag al m'n eerste follikelmeting, hopelijk hebben wij volgende keer meer succes. Ik lees hier namelijk toch wel verhalen van meiden waar IUI wel is gelukt, dus ik probeer maar hoop te houden. Dat valt niet altijd mee, helaas.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan