spannend en zenuwslopend!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

ik heb nog steeds ongi pijn en nog niks geen rode duivels gelukkig!
Toch vind ik her raar want ik heb nooit eerder ongi pijn als 1 dag voor mijn nod en dan ben ik ongi als ik uit bed kom.
oja ik probeer het nog een keer want bij mijn vorige berichten krijg natuurlijk weer geen reacties
Ik heb testen gekocht van clear bleu de digitale wie heeft hier ervaring mee?
Mijn nod heb ik 17 maart wie heeft wel eens eerder getest dan de dag waarop je ongi moet worden? en wat was het resultaat?

Ik hoop dat ik nu wel reacties krijg!
Alvast bedankt
Liefs jessica

Ha Jessica,
Spannend hoor! Ik duim echt met je mee. Maar dan duren die dagen echtlang, probeer je niet te druk te maken (hoewel ik ook weet dat dat onmogelijk is... hihi)
Met die cb digi test heb ik geen ervaring, en kan ik je dus ook niet mee helpen! Zelf gebruik ik ook CB, maar de 'gewone'... met straapjes en hopelijk een plusje. Zelf heb ik alleen nog maar streepjes gehad, dus moet nog maar even aankijken of dat plusje ooit gaat werken, hihi.
Ik moest eigenlijk de 10de ongi worden, wel een test gedaan, maar 2 streepjes (niet zwanger...) Maar nu ben ik nog steeds niet ongi! Dus even afwachten.
Of er mensen zijn die eerder getest hebben en een rieeel antwoord hebben gekregen? Ik heb het 1 keer gelezen, en volgens mij was dit bij het eerste kindje van Kat. (is nu net zwanger van de 2de). Volgens mij had zij 4 dagen voor haar NOD getest. Maar helemaal zeker weet ik het niet of Kat het was hoor.
Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord, maar volgens mij niet veel... hihi.
Succes en ik duim voor je.
Groetjes J

hoi Jessica,

Ik heb gisteren die digitale test gedaan en ik vind hem heel duidelijk en makkelijk in gebruik.
Ik zou ook op de 10e ongi geworden moeten zijn, maar nog steeds niets, alleen gisteren al getest en die zij niet zwanger!
Dus ik zal toch ook moeten afwachten.

Bij de één is het volgens mij sneller af te lezen als bij de ander. Je kan het gewoon proberen, als je na de 17e nog niet ongi bent, als het dan nog niet zo is, kun je een paar dagen later nog een keer proberen.

Succes!

Groetjes Saskia

HEY

JES

Echt spannend joh

Ik heb er geen ervaring mee met die test

Ik heb voor me eerste zwangerschap een test bij de apotheek gehaald

geen idee welk merk

nu bij www.zwangerschaptest.heb ik gewoon de goedkoopste besteld

groetjes natasja

ps ik duim voor je

Terug