Spannend, even van me af schrijven.

Hallo! Al 2 jaar hebben wij een actieve kinderwens, helaas heeft dit nog niet geleid tot een zwangerschap. We zijn nu bezig met de 3e IUI. Ik vind het deze maand toch wel heel spannend.

Wij doen IUI in natuurlijke cyclus, met enkel Ovitrelle om de eisprong te timen.

Ik heb op zaterdag
29/10 Ovitrelle gezet,
Maandag 31/10 was de inseminatie.
Als ik kijk naar voorgaande IUI ronde's, zou ik a.s. zaterdag 12/11 (niet) ongesteld moeten worden.

Zaterdag 5/11 heb ik wat vage krampen gehad in mn baarmoeder en zondagavond/nacht 6/11 waren de krampen wat feller en leek het alsof mijn ongesteldheid de dag erna zou gaan doorbreken (wat dus heel vroeg zou zijn). Daarna t/m vandaag (8/11) echter geen krampen meer gevoeld, wel een soort drukkend gevoel in/op? mijn baarmoeder, lastig te omschrijven.

Stiekem hoop ik natuurlijk dat de krampen iets te maken hebben met een eventuele innesteling. Ik zou het zo bijzonder vinden!

Ervaringen/tips/bemoedigende woorden zijn welkom. Aan iedereen die ook een kinderwens heeft, ik hoop dat het ons in de nabije toekomst gegund is!
X Suus

Hi Suus,
Wat verdrietig dat jullie al zo'n lange weg achter de rug hebben. Hier geen ervaringsverhaal, maar ik hoop ontzettend met je mee dat het gelukt is deze poging.

Bedankt, ik hoop het ook!
Ik heb alleen gisteren (11/11) wel wat roze afscheiding gehad. Meestal is dat een teken van mijn naderende menstruatie. Die verwacht ik morgen of vandaag...
Zolang er nog geen helderrood bloedverlies is blijf ik een beetje hoop houden. 
Krampen heb ik niet meer gehad, terwijl ik die meestal juist meer heb ik de dagen voor mijn menstruatie. Wat zijn deze dagen toch slopend... 

Terug
Bovenaan