Spannend.... ga ik testen of durf ik nog niet????

Hey dames

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees bijnsa elke dag de berichtjes, maar ik heb verder eigenlijk niets geschreven. Er was niets te melden en ik ben veel verdrietig geweest de laatste weken, dus ik heb me een beetje afzijdig gehouden.

Mijn menstruatie kwam na de curettage elke 3 weken, ik ben er ook voor bij de gynaecoloog geweest en alles is onderhand dubbel en dwars onderzocht. Gelukkig konden ze niets vinden! Vorige maand werd ik na 3 weken en 4 dagen ongi, erg spannend! Wat is er aan de hand: zwanger of gaat mijn menstratie eindelijk weer normaal worden 5 maanden na de curettage?

Vorige maand heb ik getest en nu denk ik weer dat het zo ver is, maar ik durf niet goed. De vorige keer dacht ik ook echt dat ik zwanger was, maar toen nam mijn lichaam ook een loopje met me. Het was best wel een tegenvaller toen ik geen streepje zag, dus daarom ben ik best bang om te testen.

Nu is het al 4 weken geleden dat mijn laatste menstruatie was, dus....

Ik ga in ieder geval vanmiddag een test kopen, en dan kijk ik wel hoe lang ik ermee kan wachten  vast niet langer dan 5 minuten na binnenkomst.. hahaha

Duimen jullie ook weer met me mee????

Liefs, Sylvia

hè Sylvia,

ik zeker
weten met je mee hoor, onzekerheid is ook niks, dus testen maar zou ik
zeggen. Maar ik kan me wel voorstellen dat je niet durft hoor

Veel succes en wacht niet te lang, anders krijg ik blauwe duimen okè? hahaha

liefs Hester

Hi Sylvia,

Spannnend joh.
Nety als jij dacht ik de vorige maand dat het raak was maar dat bleek niet zo te zijn.
Toen ik nu over tijd was dacht ik dus ook dat mijn lichaam weer een spelletje speelde... maar het tegendeel is dus waar. Ik heb ook 's middags een test gedaan van clearblue en die was negatief, terwijl diezelfde test  de volgende ochtend positief was. Dit was bij mij de vorige keer ook het geval dus misschien kun je het geduld tot morgenochtend bewaren en dan testen? (misschien ligt het wel aan mij maar ik heb geen positieve ervaring met overdag testen).

ook ik duim voor je...

Corina

Ik ben net thuis van boodschappen doen en heb dus inderdaad gelijk getest. Ik ken mezelf, dus ik ben expres laat boodschappen gaan doen, anders zou ik het eventuele goede nieuws zolang voor me moeten houden. En.... wat denken jullie????
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger

ik zag 2 overduidelijke streepjes staan, het kan niet missen!!!

Ik ben zo vreselijk blij, maar ook een beetje bang zoals jullie wel zullen begrijpen. Ik ga maandag gelijk bellen wanneer ik voor een echo mag.
Mijn vriend komt zometeen thuis en ik weet niet hoe ik het ga vertellen. de vorige keer heb ik er een hele "show" van gemaakt, met een Winnie the Pooh beertje die de test tussen zijn pootjes vasthield (het hele verhaal staat trouwens in het blad Kinderen van februari, in de rubriek "net zwanger")
Ik denk dat ik hem maar gewoon om zijn nek vlieg

De rest van de meiden, die bijna hun NOD hebben : heel veel geluk, en de klusdames :zet 'em op! Ik ga nu voor jullie allemaal duimen, het heeft bij mij ook geholpen.

Wow...   we gaan een kerstkindje krijgen

Heel veel liefs allemaal,
Sylvia

lieve Sylvia,

Wat ben ik ontzettend blij voor je zeg (dus ben ik ook blij met mijn blauwe duimen)

Meid, ik gun het van ganser harte en ik hoop je gauw te kunnen volgen.

Geniet er van hoor,

liefs Hester

Sylviaaaaaaa,

Wow nog eentje die voor een kerstkindje gaat.....
Ik hoop dat we er een mooie en lange strijd van mogen maken en dat we allebei de finish halen (net als alle meiden van dit forum).
Jeetje joh het was wel de week van de zwangeren...hihihihi

Tot op het decemberforum???

Corina

Terug
Bovenaan