spannend, gister nod!!

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden, gister was mijn nod, maar de duivels zijn er nog niet!!
hopelijk blijven ze ook weg!
wie zit er nog meer in deze spannende tijd??
liefs irem

Bij mij ook nog niets. Uitgaande van mn vorige periode, verwachtte ik NOD afgelopen vrijdag. Niet dus.
Verwacht ook niet zwanger te zijn (tenminste: ik voel me niet anders dan anders).

Gewoon geduld: de RD zullen er toch ooit uit moeten??

Succes met wachten en hopelijk is het positief nieuws voor je!

Groeten, Dee.

hey meid, ik voel me net zo   hoor, heb geen kwalen, alleen wat steekjes in mn onderbuik, maar goed dat kan natuurlijk een teken zijn dat de duivels komen, ik ga er dan ook maar gewoon van uit dat ze vandaag of morgen komen, al blijft het natuurlijk elke x weer zuper spannend! xx

Hey daar,
Ook ik had gisteren mijn nod, maar nog niks te bespeuren. Durf nog niet te hopen, want ik heb ongi klachten. Maar dan weet ik ook dat dat niks wil zeggen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat gehad tot ik ongeveer 6 weken ver was. Dus wie weet.
Wanneer gaan je testen? Ik probeer het nog even uit te stellen, maar dat is niet makkelijk. Succes.
Groetjes Zenna (mama van 2 meiden, ronde 5 voor nummer 3)

hey zenna, leuk dat je reageert!
het liefst zou ik nu al testen hahah, maar ben bang voor weer een telleurstelling.
ik hoop dat ik me kan beheersen en het nog een paar dagen uit kan stellen hahahah
en jij??
xx irem

Hoi
Echt lang kan ik niet meer wachten. Denk morgen of ten allerlaatste oensdag te testen.
Heb een zeer regelmatige cyclus, dus als ik nog een week wacht, heb ik geen test nodig. Bij mijn laatste zwangerschap had ik zondag mijn nod. de maandag deed ik al een test en die was positief, dus waarom wachten. Ik wil het zooooooooooooo graag. Ookal hebben we al 2 prachtige meiden er is nog plaats voor een 3 de wonder. En jij je hoeveelste kindje wordt het. Laten we duimen voor elkaar.
Groetjes Zenna

Ik kon het niet laten maar helaas, mijn test is helemaal negatief. Dat de duivels dan maar komen. Ik blijf voor je duimen, hou ons op de hoogte.
Groetjes Zenna

Terug
Bovenaan