spannend hallo

Hoi allemaal,

Volgens de test ben ik zwanger en uitgerekend op 19 juli! Ik vind het erg spannend en twijfel nog wel doordat ik weinig symptomen heb. Twee dagen een beetje misselijk geweest, wel steeds een beetje buikpijn aan de linkerkant van mijn buik en erg moe. Heb ik de mazzel weinig kwaaltjes te hebben op dit moment of zijn er meer van jullie? of ben ik toch niet zwanger?

5 december de eerste echo, dat zal een leuk Sintkado zijn voor mijn ouders 's avonds!! Ik hoop zo dat er echt een kindje op komst is en dat alles goed is!

Ik heb al wat van de andere juli-moeders gelezen en vind dit nu al een leuk forum ;-)

Liefs,
Marloes

Ik heb ook eigenlijk geen symptomen dit keer en.voelt heel anders dan de vorige keer. savonds in bed veel kramp in mijn benen en ze zijn erg onrystig.. maar de test zegt posititef dus daar geloof ik in. is erg moeilijk die eerste periode tot de echo maar zolang de test het zegt en ik geen bloed velies ben ik zwanger:).

Ik heb ook onrustige benen, wist niet dat dat bij een zwangerschap hoorde!

hihi fijn te horen dat ik niet de enige ben, en ja ik heb net toch maar een tweede test gedaan: ZWANGER!! Nu wachten op de eerste echo, spannend ;-)

Gefeli !!

Ook ik twijfelde hoor , heb intotaal 4 testen gedaan ... af en toe last van maagzuur en mijn borsten zijn erg groot en pijnlijk !! Verder voel ik me goed :D Geniet er van dat je nog nergens last van hebt ;)

Liefsss

hoi marloes 1234,
soms heb je het gelukt dat je geen kwaaltjes hebt.
met mijn eerste zwangerschap totaal geen kwaaltjes had toen ook niet in de gaten dat ik zwanger was. Tot dat ik in een weekend niet echt fit was en dat mijn man zei; ben je soms niet zwanger?. voor de rest nergens last van gehad.

nu van mijn tweede wel zwangerschaps kwaaltjes veel last van mijn borsten en buik en heel vaak 's middags al moe zijn.

dus geniet van de weinige kwaaltjes

Terug
Bovenaan