spannend heh.......

en maar wachten tot de foto's online komen....... maar ik houd jullie nog ff in spanning.

Maar het was overigens een hele leuke dag vandaag, al die ukkie's bij elkaar. De tent stond echt op z'n kop. Wat zullen die serveersters nog een werk hebben. Er was maar 1 tafel die op zijn plaats was blijven staan. En daarop werden regelmatig kleintjes verschoond. Ook waren er 2 heren die in dat hotel iets aan het organiseren waren voor een bruiloft ofzo. Een van die heren moest wel lachen om al dat kleine grut op de grond.
Eigenlijk vond ik het wel prettig dat er meerdere waren die ook gezellig een sigaretje gingen roken buiten.
Het was echt tof om wat mensen "real life" mee te maken. En wat een heerlijke kids hebben we toch met zn alle. En kun je nagaan dat die nog maar een kleine gedeelte van de mama's is, die actief op het forum zijn. Moet je voorstellen dat er eens een grote meeting zou zijn met alle forummers (150 ofzo), dan kunnen we het beursgebouw hier in Eindhoven vragen om ons een gesponsorde dag aan te bieden

Maar nu zit ik hier wel te typen, maar eigenlijk moet ik verder met de foto's. Anders komen die nooit online en wachten jullie vol spanning af tot sint Juttemus......

Maar groetjes en ik ga weer ff verder.

Annemiek

Terug
Bovenaan