Spannend hoor, bijna jarig zijn...

Hoi hoi,

ik had beloofd jullie op de hoogte te houden, dus bij deze. Ik kom vanochtend beneden met de kids en toen lag er een briefje voor me klaar van mijn man.
Er stond op dat hij mijn 30e verjaardag niet zomaar voorbij wilde laten gaan. Ik moet zorgen dat ik vanavond om 19.30 klaar sta om ergens naartoe te gaan. Oppas is geregeld..... Spannend of niet?

Ik had al wel verwacht dat ik vanavond weg zou moeten..... Ben benieuwd wat we gaan doen en wat er in en om ons huis gaat gebeuren, maar dat zie ik wel als we terugkomen, hihi!
Vraag ik me 1 ding af; mijn man gaat morgenvroeg met de kids naar zijn ouders, ik hoop toch niet dat hij hun als oppas geregeld heeft want dat wil ik niet hebben (jullie weten wel waarom.....). Maar dat weet hij wel, dus dat zal wel niet! Niet druk maken mams, alles is geregeld, hihi!

morgen meer.....

Haha, het eerste wat ik dacht toen ik las: 'oppas ig geregeld'..... "Toch niet haar schoonouders!" maar daar was jij zelf dus ook al bang voor....

Wij hebben mijn dertigste verjaardag gewoon gevierd zoals alle andere. Ik vind dat helemaal niet erg. Niet dat ik het erg vond om 30 te worden trouwens. Jij wel?

Veel plezier nog met alle voorpret.

Groetjes, Karin

Hihi, ben ik blij dat ik dat dus niet als enige dacht.....

Ik was sowieso van plan om wat extra hapjes dan normaal te maken, en wat die vrienden en mijn husband regelen, tja...... dat had voor mij niet zo gehoeven hoor, ik hou daar niet zo van om zo in de spotlight te staan, maar ja, wie kaatst kan de bal verwachten......

Ik heb niet zo'n moeite ermee om 30 te worden hoor, het is gewoon raar omdat er een ander cijfertje ervoor komt te staan (hetzelfde als van 19 naar 20).... Verder heb ik wel het idee dat ik me nu ineens moet gaan gedragen, haha!

Heey Miranda,

Heel veel plezier vanavond en morgen.
Spannend allemaal.
Ik ga het goed in de gaten houden of er nieuws van jouw kant is.
Ik kan begrijpen dat je het best lastig vind dat je niet weet wie er op gaat passen. Zou ik zelf helemaal niet tegen kunnen.
Ik hoop voor jou dat het niet je schoonouders zijn.
Maar als het wel zo is: Probeer te blijven genieten van JOUW dag.

Groetjes Marianne

Hoi Miranda!

Helemaal te gek joh! Echt leuk zo'n briefje enzo. Ik zou er al helemaal zin in hebben.
En maak je niet druk. Je man weet echt wel dat ie niet je schoonouders moet regelen als oppas hoor!
Hij weet ook wel dat dan meteen je avond is verpest...
Houd ons op de hoogte! We zijn zeer benieuwd naar je belevenissen van deze avond en nacht...hihi

Groetjes Babybelle

O wat spannend!
Je snapt dat ik wat vaker ga inloggen om te kijken of je al wat gepost hebt hahah

Heel veel plezier en geniet er vooral ook van.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan