Spannend hoor!! Welke dag zouden jullie doen?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zit beetje met dilemma.
Mijn vriend en ik zitten in de vierde ronde en vanaf vandaag zijn mijn vruchtbare dagen.
Volgens de meeste berekeningen is mijn ovulatie zondag.

Wat kunnen we nou het beste doen?! We klussen om de dag dus dan zouden we vrijdag weer er voor gaan en dan pas zondag, of zal ik wachten tot zaterdag en dan klussen?!

Ben bang dat mijn eisprong eerder is...En om elke dag te klussen vind ik niet erg maar ben bang dat de zaadjes van mijn vriend dan niet goed zwemmen..

Wie kan mij helpen?!Of vanavond klussen en dan zaterdag?!

Bedankt

Gewoon lekker elke dag doen. Dit heeft bij mijn man en mij het beste gewerkt. Alle (vruchtbare) dagen vrijen totaan de eisprong! Soms was het  een uitputtingsslag maar die keer dat we de drie dagen voor en de dag van de eisprong gevreeen hebben bleek ik zwanger. Je kan toch niet timen! Je ziet, elke dag vrijen doet niets met de kwaliteit van het zaad (in ons geval dan) en je maximeert je kansen. Mocht je minder willen vrijen dan zou ik het vandaag en zaterdag doen, er ligt dan wat te wachten als het eitje springt.
Succes,
Ingeborg

Juist ja inderdaad,

Was je al gauw zwanger? Of had je eerst ook enkele rondes?!
Wij zitten nu in ronde 4...
Spannend allemaal hoor..Tsja elke dag is natuurlijk optie maar voor hetzelfde geld als het fout gaat:S moet ik weer een maand wachten....
Gister nog gedaan dus vrijdag en zondag op dag van ovulatie..

bedankt

Dag meid

Ik zit met hetzelfde volgens mijn berekeningen was mijn eisprong 12-9, zondag en maandag geklust. Eisprongdag niet en gisteren weer wel.

Ik wil dus gewoon langer doorgaan met klussen aangezien ik geen ov-testen gebruik op het moment en ik wil alle kansen benutten. Gisteren lagen we in bed 2.00u had mijn man gevraagd als hij dan al eindelijk kwam slapen om me wakker te maken (daar gaat de romantiek) en dat heeft hij niet gedaan! Vervolgens werd ik wakker en hebben we het er nog over gehad en uiteindelijk geklust. Het is de eerste keer dat het een moetje was. Maar zou het anders een gemiste kans hebben gevonden. Je moet er wel wat voor doen natuurlijk. We hebben toch plezier gehad en uiteindelijk 5 wekkers gezet om toch op tijd vandaag op te kunnen staan!

Groetjes
en succes talke

hoi hoi

bij mijn 1e hebben we t de hele maand door elke dag gedaan, soms wel 3x op een dag (tja waar haalden we de tijd vandaan) maar ik was in 1x zwanger, nu gaan we voor de 2e en hebben we t in DE periode 2 keer gedaan en   t was niet raak dit keer, het hoeft er natuurlijk niks mee te maken te hebben maar deze maand gaan we gewoon weer elke dag

Hoi (neo?),  

Op deze internetsit kun je veel lezen over zwanger worden enzo.  Over het algemeen staat er dat zaadcellen in je baarmoeder 48 tot 72 uur daar kunnen leven en een eicel maar 12 tot 24 uur. Er staat ook dat het waardevoller is om ervoor te zorgen dat je vooraf zaadcellen "daar" hebt op het moment van de eisprong. Daarnaast staat er ook iets over dat het bij mannen meestal 1 dag tot het zaad weer rijp is (?). Ik heb al eens meer gesurfd op het internet. Zo vind je bijvoorbeeld op zwangerstraks.nl en dan het item "vrijen voor een baby" meer informatie over dit onderwerp.
Misschien wist je dit allemaal al en anders  hoop ik dat je hier wat mee kunt.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan