Spannend hoor

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben net gestopt met de pil, ik ben toen gelijk een keertje ongi geworden en zit nu te wachten op de volgende.
Het zou afgelopen maandag moeten zijn, maar dus nog steeds niet.
Is het normaal dat het later komt als je nog niet zolang gestopt bent?
Groetjes Jody

Lieve Jody,

Welkom!!!!
Ik ben ook een maand van de pil af. Toen ik gestopt was, werk ik een week later ongesteld. Nu moet je hele lichaam afkikken van die rottige pil!
@ jaar geleden ben ik namelijk 3 maanden van de pil geweest. Ik moest teon ongi worden en werd het niet, nog een week gewacht en nog steeds niet! Een test gedaan: negatief!!! ik snapte er niks van, ben nog naar de dokter geweest en heb me daar ook nog een keer getest! Was echt niet zwanger hoor!
Een paar dagen later kwamen de rode duiveltjes. Maar goed, het hoeft natuurlijk niet. Zolang je altijd aan de pil bent geweest weet je natuurlijk niet of je een regelmatige cyclus hebt als je er net vanaf bent. Ik zou het nog even aankijken.
Heb je ook al klachten of niet?

Ik moet a.s. dinsdag ongi worden en heb al behoorlijk wat klachten. Zere borsten, moe, misselijk.
Ik ben zo benieuwd. Kan bijna niet wachten om nu al te testen, maar das te vroeg.

Succes ermee.

Yvette

Hi Yvette

Spannend joh.
IK heb verder geen echte klachten, ben alleen erg moe, maar ja je kan je alles in je hoofd halen.
Ik wacht nog maar een tijdje af.

Ik zal voor je duimen.

Jody

Ben begin augustus met de pil gestopt en daarna keurig 1 keer ongi geworden. Nu moet ik a.s. dinsdag weer ongi worden en ik heb inderdaad ook de nodige klachten. Heb al 2 weken zere borsten, moe (maar dat heb ik al een tijdje), bij vlagen zomaar ineens supermisselijk, bijna dagelijks hoofdpijn en en rare buik. Vandaag al de hele dag steken in mijn onderbuik en misselijk. Word er ook erg onrustig, maar zou te snel zijn.

ik ben sinds februari gestopt met de pil.
Voordat ik aan de pil was kon ik de klok gelijk zetten op mijn cyclus. Ik werd al nerveus als ik een uur "overtijd" was. Nu ben ik een half jaar met de pil gestopt en heb nog steeds geen regelmatig cyclus. Varieert van 28 tot 39 dagen!

Het kan dus dat je cyclus eerst alleen maar langer wordt. Ik zit nu op dag 31 en heb nog niet getest. Durf niet goed meer. Ben al te vaak teleurgesteld.

Liefs,
M

Hoi Jody, Yvette en Elizabeth,
Ik heb net zo'n zelfde berichtje geplaatst. Ik dacht eerst ongi te worden afgelopen dinsdag, maar het zette niet door. Zit nu op dag 33. Heb wel een korte bloeding gehad net na het stoppen met de pil. Laat even horen hoe het met jullie afloopt.

Terug
Bovenaan