Spannend, keizersnede

Nou deze kleine wordt met een keizersnede ter wereld gebracht. De gyn. ziet het niet zitten om een gewone bevalling te doen. Thomas is met een hele moeizame bevalling ter wereld gekomen, om dat zijn schouders klem zaten terwijl hij geen groot kind was 3545 gram. Heb 5 vacuum tracties gehad en de gyn wil het risico niet lopen.
Woensdag moet ik weer naar het ziekenhuis en dan gaan we gelijk de datum plannen!!
Vind het echt heel spannend!!
Liefs Esther

Hey!
Wat spannend zeg! Dan weet jij je datum dus eerder als ik.... Ik ga vandaag denk ik voor het laatst naar de vk en dan vanaf volgende week naar de gyn. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik dan gelijk de datum te horen krijg of eerst weer moet wachten op groei-echo's die zeggen dat joep te groot, hahahah! Misschien krijgen we wel dezelfde datum te horen, hahaha?

Hey!
Wat spannend zeg! Dan weet jij je datum dus eerder als ik.... Ik ga vandaag denk ik voor het laatst naar de vk en dan vanaf volgende week naar de gyn. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik dan gelijk de datum te horen krijg of eerst weer moet wachten op groei-echo's die zeggen dat joep te groot, hahahah! Misschien krijgen we wel dezelfde datum te horen, hahaha?

Hey!

Ooohhhh, wat spannend joh!
Dan kun je eindelijk echt naar een datum gaan toeleven en staat je tenminste niet weer zo'n rotbevalling te wachten.

Groetjes, Marieke

O da's zeker spannend! Je vertelde dat je dat eigenlijk het liefste wilde na die bevalling van Thomas. Wel apart om straks te weten wanneer je kindje geboren wordt. Nu kun je misschine wel "plannen" dat het niet de 5e wordt.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan