spannend, morgen echo...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels 11 weken zwanger, en we hebben morgen eindelijk de eerste echo.

Tot nog toe voelde ik me heerlijk zwanger, misselijk, moe, gespannen borsten enz.
maar van de week had ik ineens bruine afscheiding.

Nu had ik dat ook toen ik zwanger was van Iris dus ik maakte me niet zo druk. Na een dag was het weer weg.

Vandaag ineens bij het afvegen () wat licht bloedverlies.
O jeee... nu vind ik het toch wel errug spannend worden hoor.
Hopelijk stopt het en is er morgen een mooi levend minimensje te zien.

Ik probeer me niet al te druk te maken en ga zo lekker mijn bedje in, maar wilde het toch even kwijt.

Groetjes, Anna
mv Iris

Hoi,

ik wil je even veel sterkte wensen voor de echo en zal voor je duimen!!
je gaat er toch met gemengde gevoelens heen en kan me voorstellen dat het anders is dan wanneer je geen bloedverlies zou hebben.

groetjes Evelien

Hoi Evelien,

Dank je voor je reactie!

Gelukkig was alles goed, er was meteen een kindje te zien die vrolijk lag te spartelen, we hebben zelfs de vingertjes gezien !!!

Het hartje sloeg 162 slagen per minuut, zo mooi om te zien!!!

Groetjes, Anna

Wat leuk dat je zo'n mooie echo hebt gehad!
Heb je ook een fotootje meegehad als aandenken?

Ik heb komende woensdag een echo dan ben ik ook 11 weken (en 1 dag)
Ik hoop dat ik die van ons ook zo zie spartelen, dat lijkt me geweldig.

Hoi Deedee,

Ja het was prachtig om te zien en echt het wachten waard.

Ik heb namelijk 4 jaar geleden een miskraam gehad en had ook eerder een echo mogen  laten maken, maar ik dacht mijn vorige zwangerschap is goed gegaan dus ik heb daar nu geen recht op.
Bovendien  zagen we nu een compleet minimensje!

We hebben 2 fotootjes meegekregen plus een cd-rom met wel 15 (!) opnames daarop.

Ik wens jou veel plezier en succes woensdag en hopelijk mogen jullie net zo genieten als wij.

Groetjes, Anna  

He Anna

Wat leuk dat je een cd kreeg met wel 15 foto's!
Ik reken daar maar niet op, maar ik wil wel een fotootje mee naar huis natuurlijk.
Ik heb met 8 weken ook een echo gehad omdat ik via IUI zwanger ben geworden.
Op die echo zagen we het hartje kloppen, echt heel speciaal om dat te zien. Maar verder was het zo klein (15 mm) dat je weinig zag. Al zagen we wel het begin van de armpjes en beentjes.
Ik ben erg benieuwd hoeveel de kleine nu gegroeid is en of we hem zien bewegen.

Ik laat wel even weten hoe het was woensdag.

Het was genieten!
De kleine bewoog armpjes en beentjes alsof het zwaaide naar ons.
Het was echt een genot om naar te kijken.

We hebben 4 fotootjes meegehad, hopelijk kan ik die inscannen, dan kan ik ze rondsturen naar iedereen!

Terug
Bovenaan