spannend!!! morgen eerste echo

hallo,

ik ben hier aan het stuiteren, ik heb me 3 weken kunnen inhouden en het een beetje kunnen vergeten maar dat lukt nu niet meer.
3 weken geleden kwam ik erachter dat we zwanger zijn van een tweede, gelijk de vk praktijk gebeld voor een afspraak. maar omdat me cyclus heel onregelmatig is mocht ik pas over 3 weken komen en dat is morgen.
morgen ochtend om 10 over 9 gaan we kijken hoever we zijn en of het goed gaat.
aaaaaaaaaaaaaa stuiter stuiter, ik vind het erg spannend worden en hoop dat ik kan slapen anders voel ik me morgen erg beroerd en kan er dan niet van genieten.

sorry moest het ff kwijt.

liefs
 
Hey hey,

Ik snap wel dat je stuitert hoor haha het is en blijft altijd spannend. Ik had het vorige week ook en daarna stuiterde ik nog harder en nu kan ik haast niet wachten tot de 29ste want dan heb ik mijn 2e echo.

Ik hoop dat je een beetje kan slapen en morgen een mooie echo hebt.

Laat je ff wat weten?

xx
 
Hadden we maar een luikje om naar binnen te kijken..deden we de hele dag niets meer.

Heel veel succes vandaag!
 
Inmiddels is je echo alweer voorbij. Ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien.Ik mag over een week voor de 12-weken echo, heb gelukkig al een echo gehad, maar het blijft spannend.
 
hallo dames,
ja de echo hebben we gehad. ik had verwacht dat ie inwendig zou gaan maar ze probeerde het eerst gewoon en binnen 1 seconde was het monstertje (hahaha) te zien heel duidelijk. ook was het hartje gelijk te zien en die klopte goed.
uit metingen bleek dat ik 9 weken en 1 dag zwanger ben en dat het er goed uitzag.
ik ben gelijk een stuk rustiger en geloof het nu pas echt.
over drie weken moet ik terug komen voor de termijn echo en dan worden alle gegevens weer opgenomen dus het is weer drie weken wachten voor de volgende.
stuiter stuiter struiter hahaha
 
he meis, nou gelukkgi gaat alles goed en ga lekekr genieten en ja kweet in het begin gaat het langzaam zeker als je voor de 2de is maar voor je het weet gaat het snel ikz it nu al op de helft dus ff door bijten.

liefs
 
Terug
Bovenaan