spannend.....morgen IUI 6

A

Anoniem

Guest
Pfffff, het was ff spuiten en stuiteren van de hormonen maarrrrrrrrrr het is ons weer gelukt. na veel getover (verdwijnende eitjes, krimpend baarmoederslijm lang verhaal ......) heb ik een goed ei. Ik heb nu een gele streep lopen op mijn buik van het spuiten...erg grappig om te zien hahahaha, staat wel stoer.
Morgen mag het gespulte weer zwemmen. Het is wel gek dat dit de officiele laatste poging is...........stiekem ook best spannend.
Nu genieten van het weer en zodadelijk lekker de stad in wat drinken met vrienden..........en morgen gezellig naar de hobbyclub. Helaas heb ik morgen geen fijne arts. Ik heb er meerdere en met haar klikt het niet zo.......eigenlijk helemaal niet....ach je kan niet alles hebben in het leven.....maaaaaar ik wil wel een kind!!!!!!!!!!!! en daar gaan we voor!!!!!!!

Dikke knuf
Sjan

He Sjan,

Ik hoop voor je dat deze keer goed komt!!! Ben blij voor jou dat je in het weekend geinsemineerd kan worden, was dat bij mij maar zo. Ik zou zeggen geniet ervan morgen, hahahha.

Veel plezier vanavond en we horen het wel.

x Roeltje

Toi, toi, toi, zet hem op...............ik duim voor je!

Liefs, Pleun

Heel veel succes en dat het deze keer maar mag lukken.
Geniet maar eerst inderdaad van het lekkere weer en doe leuke dingen.

Ben reuze benieuwd.

Veel liefs

Nicole

Dan moet het nu maar eens "raak" zijn! Wens je veel geluk.
Enne... sterkte morgen met die arts.

Groetjes Suusje

Hoi Sjan,

Zet em op he, ik duim voor jullie!! Hoop echt dat het nu raak mag gaan zijn.  En probeer je niet te veel bezig te houden met de "mindere" arts, concentreer je op jullie mogelijke kindje, alleen positief denken he meid.

Heel veel succes.

Liefs Scorpy

Het is weer gelukt, ze zwemmen rond (49 miljoen). De IUI ging moeizaam maar ik had mijn vent bij me die me echt enorm steunde. Mijn baarmoedermond werkte niet mee......ach ja. Het zit er op....gek hoor het was de laatste IUI.
Nu heb ik enorme buikpijn en is alles gevoelig, komt van de pregnyl......vies spul eigenlijk. Het wachten is begonnen. Vandaag ga ik weer helemaal niets doen, lekker   rustig aan, alles laat ik op zn beloop, ik vind het wel goed...........................
Iedereen bedankt voor de lieve woorden!!!!! en een fijn weekend!

XXX
Sjan

he sjan, hoop voor jullie dat het deze keer mag lukken.
Wij zouden deze maand ook onze eerste iui hebben, maar heb helaas mijn eisprong in het weekend. Dus moeten weer een maand wachten.
Kun je mij vertellen of de iui pijnlijk is?
Heb vorige maand een hsg gehad en die vond ik zeer pijnlijk.

Terug
Bovenaan