spannend morgen naar vk

Ik mag dan morgen voor het eerst naar de verloskundige. Ben nu 8 weken zwanger. Vind het allemaal heel erg spannend. Want het is de eerste dus weet ook niet wat ik allemaal moet verwachten maar laat het maar over me heen komen. Heb er zin in. Hoop stiekum toch wel op een echo. Nou zou gauw ik geweest ben laat ik het weten hoe het is gegaan.

hoi hoi,

Ik denk dat je wel een echo krijgt. Ik mag morgen ook weer naar de VK. ben 2wkn geleden al geweest voor de intake, toen kreeg ik ook gelijk een echo, en morgen krijg ik weer een echo om te kijken of we dan een hartje kunnen horen. (ben dan 7wkn+6dgn)

Groetjes

wat leuk dat je terecht kan...bij ons is het alleen zo dat je eerst op intake gaat en dan de afspraak maakt voor de echo. dus verschilt weer bij iedereen denk ik.
maar ik hoop natuurlijk dat je meteen een echo krijgt....das super!

Jeetje spannend zeg!! En weet jullie al wat meer?
Ik mag ook straks voor de 2e echo, en ben er toch wel een beetje zenuwachtig onder! Ik hoop dat ik en jullie straks goed nieuws kunnen vertellen!!

hallo allemaal

Ben vanmiddag voor het eerst bij de verloskundige geweest. was eerst een intake gesprek en wegen en bloeddruk meten. Helaas geen echo gehad die krijg ik over vijf weken maar die wordt in het ziekenhuis gedaan. We moeten helaas nog ff wachten op dat moment.

groetjes

Vorige week dinsdag hadden we dan de tweede echo, jeetje wat was dat spannend. Twee weken daarvoor was er niks in het vruchtzakje te zien en nu....een prachtig krachtig hartje! Wat een opluchting! Ik was 7,2 wk zwanger volgens de berekening en het vruchtje was 4,3mm. Dat was een rare combinatie dus over twee weken moet ik weer terug om de exacte lengte van me zwangerschap te meten.
Maar toen verloor ik woensdagavond ineens bloed en stolsels, het werd wel steeds minder naar mate de avond vorderde. Dus donderdagochtend de gyn gebeld en die wilde me meteen zien. Wat duurt de wachtkamer dan lang zeg. Gelukkig was er niks aan de hand, sterker nog de gyn kon gelijk zien hoever ik was, dit bleek een week korter te zijn en de baby was toen 8,3mm. Gelukkig gaat het nu weer goed, geen druppeltje meer verloren!

Terug
Bovenaan