spannend, morgen NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Morgen heb ik mijn NOD....

Afgelopen week heb ik zomaar een tummytup gekocht. Ik had hem vast en ik moest hem gewoon kopen. Ik had ineens het gevoel van YES ik ben zwanger!
En sinds dat moment voel ik me ook weer zwanger.
Nu maar hopen dat het ook zo is want anders wordt de teleurstelling wel heel erg groot als de rode duivels toch op de koffie komen.
Nog even afwachten en nagels bijten.

Wie zit er nog meer nagels te bijten op het wachtbankje deze dagen??

groetjes, Ikky

Hoi Ikky,

Nou was het maar zo dat ik nog op het wachtbankje zat.. maar helaas..
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Sterkte met wachten en hopelijk blijven de duiveltjes weg!

Liefs Julia

Haha, ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om je verhaal over die Tummytub, ik zou dat ook hebben hoor! Ik dwing mezelf om niet die winkels in te gaan of om over babyafdelingen te lopen. Laatst mocht ik van mezelf 1 keertje naar de Prenatal voor een cadeautje voor een vriendin die net is bevallen, en natuurlijk heb ik ook gelijk iets voor mezelf gekocht, een boek en een cadeautje voor mijn man als ik zwanger blijk te zijn...

Dat wachten is echt verschrikkelijk, ik voel vanalles en wil er graag waarde aan hechten, maarja... ik heb maandag mijn nod dus.... nog even wachten!

Jij heel veel succes en ik hoop dat het zo mag zijn voor jou! Hoe verklaar je thuis anders die tummy tub....

Hallo,

Spannend hoor ik hoop voor je dat ze wegblijven

Ik liep pas ook met mijn vriend een winkel binnen en dara hing een heel leuk jongens bloesje.
Wilde hem ook kopen maar heb het maar niet gedaan..

Maar goed ook twee weken later was ik ongi.
Ook samen met mijn vriend naar prenatal geweest, erg leuk...

Ahh.. wil babie...
Succes
kus

hoi ikky,

ja spannend hè die dagen voor je NOD...hopen maar dat het deze keer gelukt is.
Grappig dat je die tummytup gekocht hebt, wie weet is het en onbewust signaal dat je inderdaad zwanger bent.

Ik herken het wel hoor, de spanning voor je nod. De mijne is vandaag en tot nu toenog niet ongi geworden, dus wie weet.

hallo allemaal,

Thanks voor jullie meeleven!!

Julia, Ik hoop dat het voor jou de volgende ronde raak is!! Het is zo teleurstellend als je toch weer gaat menstrueren. succes jho!

GS, ik heb al 1 kindje, een meisje. zij heeft als baby in een geleende tummytup gezeten en die mensen hebben hem met standaard en al verkocht. Nu kwam ik een tummytup tegen in een kringloop voor een hele mooie prijs. vandaar ook een beetje.
Ik moet er zelf nog steeds om lachen. Ik was net nog even op zolder en zag hem weer liggen...

Alphie, nog geen rode duivels? Wanneer ga jij testen als ze weg blijven??
Succes met wachten!

Liefs Ikky

Hoi

Morgen heb ik ook mijn NOD. Vreselijk dat wachten.
Wanneer testen?? Ik zou het zo snel mogelijk willen doen, maar weet niet of het slim is. Mijn man zegt  dat ik tot het weekend moet wachten, maar ik zou hem graag willen verrassen...
Heb ook allemaal verschijnselen, maar het kan zo verradelijk zijn.... Grotere borten, pukkeltjes, last van mijn buik en rug en erg moe.

Succes

Hallo Maartje,

Ik ben de laatste dagen wat prikkelbaar. En ik het de hele tijd het gevoel dat er een pingpong bal onder in mijn buik zit.
Ik merk dat het wachten nu echt spannend wordt.
Ik mag gelukkig morgen werken anders zou ik niet weten hoe ik de dag door moet komen.
En als er geen menstruatie komt dan wil ik vrijdag avond gaan testen.
Ik werk vrijdag ook en heb er dan smorgens vroeg geen tijd voor. Ik zou het ook niet willen Zo is de test positief dan loop ik op een een hele grote roze wolk die dag. Ben bang dat er dan ongelukken gaan gebeuren omdat ik niet voldoende oplet. (Ik werk in de zorg.)
Vrijdag avond als mijn dochter op bed ligt dat wordt denk ik mijn test moment.

groeten, Wilmy

Terug
Bovenaan