spannend morgen!

A

Anoniem

Guest
Hallo...
Morgen heb ik weer mijn riedeltje in het ZH...
ik ben eens benieuwd op mijn ukjes zich inmiddels gedraaid hebben, of dat ze nog steeds in een stuit liggen met z'n tweetjes...ik heb ze niet voelen draaien in ieder geval.
En als dat zo is... hoe gaan we dan verder?? Misschien wordt er morgen wel een keizersnede gepland...spannend, spannend, spannend!!!
Ik houd jullie op de hoogte!
groetjes Ciske

Ooww wat spannend!!..
heel veel succes morgen
ben echt benieuwd ..
Liefs Joy

hallo,
nou, er is wel wat beweging geweest bij de ukjes...ze liggen nu allebei dwars.
maar ik had dus echt verwacht dat de gyn zou zeggen, pak je agenda maar, dan prikken we een datum voor een KS. Maar niks van dat alles... Ik heb mijn volgende echo over iets minder dan twee weken, en dan zien we wel weer verder.
Wel met de instructie dat als mijn vliezen nu breken ik plat moet gaan liggen ongeacht waar ik ben...omdat de navelstreng dan naar onder kan zakken en dat gevaarlijk kan zijn voor de kindjes.
nou maar hopen dat mijn vliezen niet op een heel lullige plek breken...in de supermarkt ofzo..
Het is wel zo, dat als ik nu zou gaan bevallenen de kindjes dan nog zo liggen als nu, dan wordt het wel een KS..kan niet anders natuurlijk.
ik ben benieuwd...zo blijft het dus spannend!
liefs Ciske

Hoi Ciske,

Ik zie je al helemaal liggen, bijv in de supermarkt of midden op straat.
Oh meid, wat zou dat ontzettend lullig zijn zeg.
Ik hoop echt dat je vliezen gewoon thuis breken en dat je dan gewoon op de bank of op bed kan gaan liggen.

Ik hoop dat je "dwarsliggertjes" zich nog bedenken en lekker met hun koppies naar beneden gaan liggen.

Kruimel

Hee Ciske!

Zo wordt het allemaal wel spannend zeg....
Jeetje, meteen gaan liggen.. Daar wordt je gewoon zenuwachtig van!!!

Meid, ik ga voor je duimen dat je kleine dwarse wondertjes netjes thuis beginnen met de bevalling!!!

Liefs, Marielle

Terug
Bovenaan