spannend, nog 4 dagen

A

Anoniem

Guest
wie nog meer 6 jan zijn nod, ik heb weer zere borsten nog erger dan de vorige keer dat ik ongesteld moest worden, maar wel het zelfde gevoel. dus denk dat ik weer ongesteld wordt. maar ik ga morgen een test doen die ik had besteld via internet. ik heb er een paar van, dus kan wel een testje verspillen. gewoon om tekijken en als ik zwnger zou zijn of die dan ook 4 dagen van te voren al reageren. succes voor iedereen

Hello,

Mijn NOD is 9 januari, dus ik moet nog even een weekje geduld hebben.
Ik ga ook niet eerder testen dan de 10e. Ik durf denk ik helemaal niet te testen. Dit is mijn eerste ronde na een miskraam, dus de schrik zit er nog wel aardig in....

Heel veel succes morgen!

Liefs Caroline

Hoi,
Als het goed is heb ik ook 6 januari mijn nod. Deze ronde voor het eerst met ovulatietesten aan de slag geweest. Ik had 2 dagen positieve ov test dus weet niet precies de nod dag. Maar ws vrijdag of zaterdag.
Spannend he.
Liefs Rene

Hoi toet

Ik wens je veel succes morgen met het testen.

Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent.

liefs

Hoi hoi,

Ik heb ook 6 jan mijn NOD, maar durf niet eerder te testen. Ik ben 36 en houd er rekening mee dat het niet zo snel gaat lukken (dit is ronde 3). Voel bovendien ook hetzelfde als anders voordat ik ongesteld ga worden....
Wens jullie veel succes met testen!

Groetjes Suus

ja, stom he, ik heb getest vanmorgen. maar hij was natuurlijk negatief. ik was gewoon nieuwsgierig. we gaan nu voor een tweede. maar bij mijn eerste was  ik plots zwanger en ik vind dit allemaal veelste spannend en ben gewoon heel ongeduldig. maar we wachten het af. succes allemaal.

Terug
Bovenaan