spannend of we iets kunnen zien:D

lieve aanstaande mama,s en mama,s
zaterdag 10 september is het dan zover en hebben we de pretecho om te kijken of we een meisje of jongetje krijgen we gaan bij koekeloere in enschede hier kunnen ze al vanaf 16 weken het geslacht zien,heeft misschien iemand ervaring hiermee met geslachtsbepaling met 16 weken zwangerschap?
twijfel een beetje of we het wel kunnen zien?
nou ik hou jullie zeker op de hoogte;)
liefs kim
 
Spannend!
Heel veel plezier, zelfs als ze het geslacht niet kunnen zien, is het toch super om even binnen te kunnen kijken..

Wij houden het op een verrassing, dus heb geen ervaring met vroege geslachtsbepaling.
 
Wij hebben vorige week met 16 weken ook een pretecho gehad voor de geslachtsbepaling. Het echobureau zei van te voren wel aan de telefoon dat het niet altijd te zien is met 16 weken. Toch wilde ik de afspraak door laten gaan want wilde uk toch graag weer zien en ik had toch al mijn voorgevoel dat hij zich goed zou laten zien. En dat was ook zo! Zelfs ik kon zien dat het duidelijk een jochie is haha.
Het verschilt dus echt per kindje met 16 weken maar hopelijk heb je net zoveel geluk als ons en is het heeeeel duidelijk hihi

Veel plezier!
 
Ik heb vorige week et 16 weken een pretecho laten maken, maar onze uk wou haar benen niet van elkaar doen. We hebben geport, ik heb gehuppeld en gesprongen, maar niks hoor benen op elkaar. En de navelstreng lag ook nog eens tussen de benen. We mogen er voor 85% van uitgaan dat we een dochter krijgen en komende vrijdag mogen we opnieuw gaan spieken om te zien of het dan wel wil laten zien wat het wordt.

Ik wens je heel veel plezier en geniet er van, het is zo leuk!

Groetjes Tamara
 
Terug
Bovenaan