spannend spannend spannend

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Sinds ik vanaf vrijdag weet dat ik (door de pil heen) zwanger ben is er toch al veel gebeurd. Mijn man en ik hebben beiden nog een oma, dus die zijn op de hoogte gesteld, en ze vinden het geweldig. De oma van mijn mannetje is al overgrootoma maar de mijne nog niet. Als haar jongste kleinkind is het heel leuk om het eerste achterkleinkind te krijgen. Ze zat in een dipje maar dat vond ze toch wel heel leuk. Verder is de hele familie al op de hoogte. En mijn beste vriendin ook. Iedereen viel bijna van de stoel haha maar ze vinden het allemaal geweldig voor ons.

Maandag had ik bij het plassen 's ochtends een beetje lichtroze afscheiding, 1 keer afvegen en het was al weg, ik heb gehoord dat dat de innesteling kan zijn of is het wat anders?
Heb vanmorgen de dokter maar eens gebeld, allemaal die dagen ertussen zorgde ervoor dat ik niet eerder kon bellen.
Morgen krijg ik daar een bloedtest om alles even te checken en dan kan ik contact openemen met de verloskundige.

ik vind het maar spannend allemaal, de angst sloeg me gisteren om het hart, misschien is het wel helemaal niet goed met het kleintje, of misschien zijn het er wel 2 (komt in beide families voor) Maar morgen weet ik al weer iets meer.

We zijn stiekem al bij prenatal binnen gaan kijken, ff neuzen haha.

groetjes kerstwonder

Hoi,

Als je eenmaal zwanger bent dan blijft het allemaal leuk maar ook spannend! In ieder geval van harte gefeliciteerd hiermee

Veel sterkte en succes!
Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan