spannend vakantie

Nog maar een paar uurtjes en dan hebben we vakantie

we gaan morgenochtend om 3 uur rijden, heeft ze net de fles op en slaapt ze hopelijk tot in de ochtend weer.
en dan maar zien hoe het gaat.

Best spannend haar eerste hele lange autorit.
hopen dat we geen file hebben en als het nodig is vaak stoppen (gelukkig hebben we een diesel hihi)

Zijn er nog meer vakantie gangers?

nee deze week geen [ski]vakantie voor ons,we vinden haar nog aan de jonge kant volgend jaar gaan we wel.wel gaan wel vant zomer naar het gardameer met een tussenovernaching.
wat ga jij doen dan een ski vakantie?

Klinkt goed, fijne vakantie! Wij zijn een weekendje weg geweest en gaan deze zomer wel wat verder (het doel is Noorwegen maar als dat te ver is wordt dat misschien Zweden of Denemarken haha). Skien doen we volgend jaar wel weer, met de borstvoeding ook niet echt handig (ik zie mezelf al eindelijk boven aan de piste en dat hij dan alweer honger heeft...).

Fijne vakantie! Hoever moeten jullie rijden?

Wij gaan eind mei waarschijnlijk naar frankrijk. Ben heel benieuwd hoe het dan gaat met het vele rijden in de auto!

Zo we zijn er weer. Wat is dat goed gegaan zeg. Zo trots op mijn twee kanjers ?
We zijn zaterdagochtend om 3 uur gaan rijden (ongeveer half uur na haar flesje) ze is in slaap gevallen en we zijn doorgereden tot haar volgende fles. Eventjes er lekker uit, flesje, staan (dat is het enige wat ze nu wil hihi) en na een uurtje weer de auto in, totdat ze een schone broek moest hebben (half uurtje er uit). En nog een stop voor een flesje weer een uurtje.
Terugweg zijn ze na het ontbijt gaan rijden en ook nu sliep madam heerlijk tot haar flesje. Weer een uurtje er uit en ’s avonds haar zelfs maar wakker gemaakt voor een flesje.
Ook daar ging het geweldig. Mijn ouders en schoonvader, zwager en twee vrienden waren er ook. We hebben een soort wissel gedraaid hihi
Kleine meid heeft heerlijk genoten van alle aandacht, de sneeuw en het heerlijke weer

Al met al een TOP week….. kijk nu al uit naar de volgende vakantie, maar dan met z’n 4-tjes

Terug
Bovenaan