spannend vandaag is mijn NOD

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi

Ik vind het wel spannend ik heb steets het gevoel dat ik ongie word,maar dan is het gelukkig maar slijm.
Ik heb ween heel klein beetje last van mijn buik maar niet echt het ongie gevoel.
Ik kan haast niet wachten met testen.
Ik zit nu in mijn 3de ronde en we gaan voor een tweede.
Wie heeft er nog meer vandaag of morgen NOD
Ik zal voor jullie duimen

groetjes vannie

Spannend hoor!
Hoop voor dat het ook wegblijft en dat ook jij kan zeggen dat je zwanger bent.

Heel veel s6!!

Liefs Noussie

hoi vannie

ik heb ook vandaag me nod....heb precies deze maand op het goeie moment geklust...heb ovulatietesten gebruikt..
heb al wel anderhalve week last van mijn buik, soms wat pijnlijke borsten last van mijn rug...en meer afscheiding. Normaal vlak voor mijn nod heb ik weinig tot geen afscheiding..

maar ja we zullen het zien....en blijven hopen
succes in ieder geval ik zal duimen

liefs sw33tness

Hoi SW33tness

Zelf heb ik ook al ongeveer 2 weken last van mijn buik en een beetje last van mijn liezen gehad nu heb ik een beetje bruine afscheiding en een beetje slijm.
Wel spannend zo
En weet je al wanneer je een test wil gaan doen.
Als ik het morgen nog niet ben ga ik het denk morgen doen
laat je het horen ik zal voor je duimen

groetjes vannie

Nou ja wanneer ik een test ga doen voorlopig nog even niet. Ik ben al eerder zwanger geweest en toen deed ik een test en ws ik niet zwanger )eigenlijk wel). Maar men kon het toen nog niet zien...anderhalve week later was ik zo zwanger als het maar kon op de test. Dus ik durf eigenlijk ook niet te testen. Ook ik heb last bij mij liezen zo af en toe...
maar ik blijf huiverig...en denk telkens het zal ook deze maand wel weer niet raak zijn...
maar ja we gaan het zien...
en wanneer ga jij testen

groetjes sw33t
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hoi !
Als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen dan heb ik morgen mijn NOD.
Vorrige maand was mijn cylus 42 dagen, dus waarneer mijn NOD nu precies is weet ik niet.
Wel heb ik gisteren de hele dag kleine beetjes oud bloed verloren, vandaag is dat gestopt. We wachten af....Als ik ga testen dan doe ik dat denk ik vrijdagochtend.
Veel succes hoor, hoop voor je dat het gelukt is dit keer. Ik zit in ronde 2 en we hebben ook al een kindje van 2 jaar.

Groeten van Miena !

Hoi

Mijn gemiddelde   cyclus is 25 dagen dus zit er eigenlijk al over heen maar 28 was ik voor het laatsdagen er na is 22-04 had ik dan ongie moeten zijn maar ik bereken dan gewoon 28 dagen en dan kom ik op 25-04
ik ga morgen testen

groetjes vannie

Terug
Bovenaan